Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان ایلام گفت: کاهش جمعیت کیفری یکی از مهم‌ترین اهداف سازمانی است که به طور جدی در حال پیگیری است که در این میان فراهم کردن بستر مناسب برای اجرای هدفمند فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی کاملا مثمر ثمر است.

عبدالمجید کشوری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ایلام، با اشاره بخش اعظم فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در سازمان زندان‌های ایلام، پرداختن به مسائل فرهنگی معرفی کرد و اظهار داشت: در زندانبانی اسلامی اجرای اقدامات تأمینی و تربیتی با رویکردی فرهنگی و مذهبی در دستور کار است و طبق برنامه‌های مدون و کار‌شناسی شده سازمانی، تاثیر فعالیت‌های فرهنگی در حوزه‌های متفاوت به اصلاح و بازپروری زندانیان و در ‌‌نهایت بازگشت سالم آن‌ها به جامعه منتج می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل زندانهای استان ایلام در ادامه اذعان داشت: کاهش جمعیت کیفری یکی از مهم‌ترین اهداف سازمانی است که به طور جدی در حال پیگیری است که در این میان فراهم کردن بستر مناسب برای اجرای هدفمند فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی کاملا مثمر ثمر است و ضمن کاهش جمعیت کیفری در کاهش بار روحی و روانی زندانیان نیز تاثیر بسزایی دارد. کشوری خواستار تعامل و همکاری دیگر نهادهای اجرایی شد

وی بیان داشت: نگاه ویژه به زیر ساخت‌های فرهنگی در زندانبانی اسلامی و زمینه سازی مطلوب اقدامات مذکور قبل از اجرا، مسیر پیشرفت و ترقی را هموار‌تر ساخته و عدم بازگشت مجدد زندانیان به جامعه را به دنبال دارد. 

کشوری تصریح کرد: استفاده از توان و ظرفیت‌های در اختیار و همچنین همکاری و همدلی بیش از پیش می‌تواند مجموعه را به اهداف آرمانی نزدیک‌تر سازد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد پویایی و رشد چشمگیر اقدامات باشیم. 

انتهای پیام/

R7718/P1336/S6,52/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد

یلماز تونج گفت: «مقامات اسرائیلی که مرتکب جنایات جنگی، تجاوز، کشتار کودکان و نسل کشی شده اند، از جمله [بنیامین]نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، باید به دادگاه معرفی شوند.

به گزارش شبکه تی آر تی ترکیه، تونج گفت: نمی‌توان کشوری را که تصمیمات و قوانین سازمان‌های بین المللی را نادیده می‌گیرد، حقوق بشر را نقض می‌کند و به طور سیستماتیک این نقض‌ها را انجام می‌دهد، دولت نامید. اسرائیل تقریباً یک قرن است که مانند یک سازمان تروریستی عمل می‌کند. 

وی افزود که ترکیه به دفاع از ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی "در هر پلت فرم" ادامه خواهد داد.

پیشتر، متین کولونک، وکیل دادگستری و از وکلای حزب عدالت و توسعه ترکیه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما به عنوان نمایندگان شهروندان باوجدان جمهوری ترکیه در دادگاه کیفری بین المللی لاهه علیه هیتلر قرن بیست و یکم شکایت کردیم. نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، باید به خاطر نسل کشی که در نوار غزه و تمام جنایاتی که علیه بشریت مرتکب شده محاکمه شود.» 

نوار غزه پس از ۷ اکتبر شاهد حملات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی بوده است. این حملات شهادت بیش از ۳۴ هزار فلسطینی را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است