Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > دفاع مقدس - همشهری آنلاین:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان «عماد و فواد مغنیه» پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش بنیادشهید، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی آمده است، مرحوم «فائز مغنیه» یکی از مبارزان و فعالان جبهه مقاومت و پدر شهیدان سرافراز «عماد و فؤاد مغنیه» سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت، به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدی نوشت: پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از فرزندان برومند و عزیزترین سرمایه ­های خویش گذشت تا آن جان برکفان جبهه‌ی حقیقت و پرچمداران آزادگی حزب الله، نمونه هایی بی بدیل از آیه های محکم پایداری و ایستادگی در جغرافیای مقاومت اسلامی و مقابله با رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس باشند.

در این پیام آمده است، ضمن عرض تسلیت به تمامی مسلمانان و آزادگان جهان و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم، امید که به فضل الهی و در پرتو حماسه آفرینی های جوانان غیور حزب الله؛ سرنگونی رژیم صهیونیستی محقق شود.

به گزارش ایرنا، حاج فایز مغنیه پدر شهیدان جهاد، فواد و عماد مغنیه (فرمانده ارشد حزب الله لبنان) بامداد پنجشنبه گذشته دار فانی را وداع گفت.

حاج فایز مغنیه از مبارزان و فعالان مقاومت در لبنان به شمار می آمد.

عماد مغنیه معروف به «حاج رضوان» که معروفترین فرزند حاج فایز بود، در سال 2008 میلادی (1386) در انفجاری در دمشق به شهادت رسید.

شهیدان جهاد و فواد مغنیه دو فرزند دیگر حاج فایز نیز سال ها پیش از آن در لبنان به شهادت رسیدند.

در همین زمینه: غارتکران بانک دی در اختلاس بانک سرمایه هم شرکت داشتند حضور حدود ۷ هزار نخبه در جامعه ایثارگری مایه افتخار بنیادشهید است سریال شهدای شاخص کشور تهیه می‌شود بکارگیری ایثارگران در اولویت برنامه‌های سازمان اقتصادی کوثر باشد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی