Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@00:23:55 GMT

مستند حدیث سرو از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۵۹۲۷

مستند حدیث سرو از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان از مستند زندگینامه مرحوم آیت‌الله آقانجفیرونمایی می‌شود، گفت: مستند "حدیث سرو" در پنج قسمت از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مهدی دهقان‌نیری بعداز ظهر امروز در جلسه شورای برگزاری استانی بزرگداشت کنگره آیت‌الله آقانجفی با بیان اینکه صدا و سیمای استان تاکنون تعهدی را که در خصوص کنگره بر عهده داشته انجام داده اظهار داشت: در بخش کارهای ماندگار مستند (حدیث سرو) در پنج قسمت برای مرحوم آیت‌الله آقانجفی در نظر گرفته و تهیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مستند در  روز برگزاری کنگره رونمایی و بعدها از شبکه سراسری به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: یک مستند از زندگینامه مرحوم آیت‌الله آقانجفی در روز کنگره رونمایی خواهد شد و همزمان با رونمایی این مستند از شبکه استانی پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه تیزر کنگره تولید شده و در زمان خود پخش می‌شود، افزود: شبکه‌های ملی همچون شبکه خبر، پنج تهران، جام جم و چهار سیما آمادگی خود را برای پخش برنامه‌ها اعلام کردند.

دهقان‌نیری با اشاره به اینکه باید ریزبرنامه‌ها در اختیار صدا و سیمای همدان قرار گیرد تا طبق ضوابط، برنامه‌ها بسته شود، تصریح کرد: کارها باید به گونه‌ای باشد که کارگردانی کارها به عهده صداو سیما باشد.

دبیر کنگره بزرگداشت آقا نجفی همدانی نیز در این جلسه با بیان اینکه این کنگره در تاریخ هفتم و هشتم دی‌ماه در همدان و مشهد برگزار می‌شود، گفت: مرحوم آیت‌الله آقانجفی در جلد پنجم از تفسیر خود به این نکته اشاره دارند که قرآن کریم برنامه معارف الهی و دستورات اخلاقی به اندازه ظرفیت و استعداد بشر قرار داده است.

سید محمدکاظم حجازی با بیان اینکه از زمان آغاز به کار پنج جلسه سیاست‌گذاری، و 25 جلسه توسط کمیته‌های شش‌گانه تشکیل شده و پیگیری مصوبات که هر کدام دارای جزئیات است دنبال شده است، افزود: یک مشاور هنری و یک مشاور برای چاپ کتاب‌های برای کنگره دعوت شده که با این روش کارها از روی اصول انجام می‌شود.

دبیر کنگره ملی بزرگداشت مرحوم آیت‌الله آقانجفی با بیان اینکه تدوین برنامه‌ها برای روزهای هفتم و هشتم دی‌ماه با حضور میهمانانی از قم و تهران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: درصددیم که یک میهمان از نجف‌اشرف برای مراسم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یک ویژه‌نامه برای این کنگره به چاپ خواهد رسید، گفت: در کنار اقدامات صورت گرفته روزنامه‌ها، فضای مجازی و رسانه‌های ملی هماهنگی لازم به عمل آمده تا بتوانیم انس و الفت را در بین مخاطبان با ایین عالم ربانی برقرار سازیم.

حجازی با اشاره به اینکه پیام مقام معظم رهبری در خصوص مرحوم آیت‌الله آقانجفی در مراسم روز کنگره برای حاضرین قرائت خواهد شد، تصریح کرد: این کنگره در همدان در دو نوبت تشکیل می‌شود تا همه اعضای کنگره در همه جلسات با توجه به محدودیتی که در کنگره داریم حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از جامعه هدف ما روحانیون هستند که از حوزه‌های علمیه میهمان برنامه صبح خواهند بود، افزود: حاج‌آقا «استادی» سخنران مراسم خواهند بود و بعد از ظهر مراسم برای حضور مدیران اجرایی استان تنظیم و برنامه‌ریزی شده است.

دبیر کنگره ملی بزرگداشت مرحوم آیت‌الله آقانجفی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های به عمل آمده در روز جمعه مراسمی در مشهد مقدس با حضور 100 نفر میهمان از همدان برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری این کنگره آغازی برای معرفی آیت‌الله آقانجفی در همدان است.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از رسانه ملی برای تهیه و تولید «نون خ» تشکر کرد.
در هفته‌ای که گذشت فصل اول سرزمین شعر به پایان رسید و عوامل آن تصمیم دارند فصل دوم رو به شکل گسترده‌تر و با حضور فارسی زبانان غیر ایرانی تولید کنند.
سرزمین شعر در شبکه چهار یکی از برنامه‌های مورد توجه در نوروز و رمضان ۱۴۰۳ بود.
مادرانگی این روز‌ها موضوع مجموعه مستند پا به ماه در شبکه دو است.
در دومین قسمت این مجموعه به روز‌های سخت و نفس گیر بارداری در روستای صعب العبوری در استان چهارمحال و بختیاری پرداخته شد.
«پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو و پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸ از شبکه مستند پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند