Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@10:57:10 GMT

علی اکبر طاهری: در برنامه نود حاضر نمی‌شوم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۶۱۱۷

به گزارش وانانیوز، 

علی اکبر طاهری که در دوران مدیریتی 4 ساله خود توانست این باشگاه را به موفقیت‌های مناسبی برساند و هواداران از حیث دستیابی به نتیجه در بهترین شرایط دو دهه اخیر خود بودند، نسبت به حرف‌ و حدیث‌هایی که بعد از جدایی‌اش صورت گرفته واکنش نشان داد.


طاهری با اعلام اینکه قصد ندارد بعد از جدایی‌اش از پرسپولیس و سپردن مدیریت این باشگاه به شخص دیگر در خصوص مسائل مربوط به آن صحبت کند و به واسطه آن در برنامه نود نیز حاضر نمی‌شود گفت: در شرایط فعلی حرف‌های من و مطرح شدن این بحث‌ها دردی دوا نخواهد کرد و در شرایط فعلی بحث‌ها و صحبت‌های مهمی همچون حق پخش تلویزیونی و درآمدهای فوتبال و چالش‌هایی که با آن درگیر بودم بهتر است توسط مجری این برنامه در دستور کار قرار گیرد و به آن بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه من در شرایط فعلی بیایم و صحبتی داشته باشم امکان دارد بحث را به بیراهه بکشاند و حواس‌ها از بحث اصلی که فوتبال است و من با آن درگیر بودم خارج شود.

 

طاهری با اشاره به کمک‌های حسین هدایتی گفت: در سال‌های گذشته با آقای هدایتی همکاری‌هایی داشتیم که این مساله طبیعی است که برخی اختلاف نظرها در شیوه باشگاه داری وجود داشته باشد اما این مساله باعث نمی‌شود حمایتی که ایشان از باشگاه داشتند کتمان شود و حمایت‌های او زیر سوال برود.


وی ادامه داد: از برنامه نود و مجری آن بابت تلاشی که برای روشنگری دارد تشکر می‌کنم و ترجیح می‌دهم با توجه به شرایط خوبی که باشگاه دارد به این مسائل دامن نزنم. ضمن اینکه تمام اسناد مالی در باشگاه وجود دارد و اگر کسی تردیدی دارد می‌تواند از مراجع قضایی  بخواهد که آن را رسیدگی کند و اگر جایی نیاز به پاسخی باشد حاضر خواهم شد و صحبت‌هایم را خواهم گفت.


طاهری در خصوص اینکه آیا قصد حضور در برنامه نود را نخواهد داشت گفت: من در برنامه نود حضور پیدا نمی کنم اما اگر صحبت هایی مطرح شود که مشابه حرف‌های باشد که پیش از این مطرح شده،  در روز آینده اش نشست خبری برگزار خواهم کرد و به دفاع از خودم خواهم پرداخت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شهید علی اکبر شمشیری یکی از معلمان شهرستان آباده بود که با وجود ۷۰ درصد جانبازی و نقص عضو، پس از دفاع مقدس، نیز معلمی را ادامه داد و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهرستان آباده به فعالیت پرداخت.  
او که در دوران انقلاب اسلامی، به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداخته بود، با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و به مقابله با دشمن پرداخت.
شهید شمشیری در عملیات‌های فتح المبین، والفجر ۸، کربلای پنج و کربلای ۱۰ به نقش آفرینی پرداخت و در نهایت یک پای وی قطع و پای دیگرش به شدت مجروح شد.
این معلم شهید پس از جنگ تحمیلی با عشق به معلمی در کلاس درس مشغول تدریس شد و در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به فعالیت پرداخت.
انجام فعالیت‌های قرآنی از جمله اقدامات حاج علی اکبر شمشیری پس از دفاع مقدس بود.
وی با ارادتی که به شهید عبدالکریم فرخی داشت، وصیت کرده بود که پس از شهادتش زیر پای این شهید بزرگوار به خاک سپرده شود و در نهایت به آرزویش رسید و در چهارمین روز از تیر ماه ۱۳۹۴ به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • عکس| جدیدترین عکس حسین طاهری در کنار پدرش
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم