Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@15:52:05 GMT

آنچه در دورهمي گذشت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۶۴۷۰

آنچه در دورهمي گذشت +عکس

خبرگزاري آريا - سومين قسمت از سري جديد «دورهمي»، با موضوع بازنشستگي و همچنين حضور مجيد مظفري و دخترش نيکي مظفري به روي آنتن شبکه نسيم رفت. مجيد مظفري شب گذشته با حضور در برنامه دورهمي، از وضعيت سينماي امروز کشورمان انتقاد کرد.
به گزارش جام نيوز، مديري در ابتداي اين برنامه با اشاره به شرايط بازنشستگي، درباره قانون و شرايط منع به کارگيري بازنشستگان گفت: انتظار براي بازنشسته‌شدن مثل آب در هاون کوبيدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در بين بازنشستگان، کساني هم هستند که هرگز بازنشسته نمي‌شوند بلکه از اداره‌اي به اداره ديگر منتقل مي‌شوند.
مديري در ادامه با طعنه و کنايه نسبت به بدهکاران و ميلياردرهاي بانکي گفت: طبيعتاً پيش نياز پذيرش قانون منطق است، منطق که نباشد کار کمي سخت است. از اصلي ترين نشانه‌هاي پولداري دور زدن قانون است. از قديم هم در پيشگاه قانون همه مساوي هستند اما پولدارها مساوي‌ترند! کيف مي‌کنند وقتي بيشتر از سهم قانوني‌اش برمي‌دارد. ليست بدهکارهاي ميليادري و بدهکاران بانکي که اعلام مي‌شود، مي‌بينيم اسم اين افراد در ليست موجود است. طرف 500 ميليارد گرفته و مي‌گويد دوست ندارم پس بدهم!
کارگردان و مجري برنامه دورهمي، پس صحبت‌هاي خود به گفتگو با مجيد مظفري و دخترش نيکي مظفري پرداخت. مجيد مظفري و دخترش نيکي مظفري در ادامه برنامه بر صحنه دورهمي حضور يافتند و از سال‌هاي زندگي با يکديگر و همچنين سينماي ايران گفتند.
نيکي مظفري در پاسخ به مديري که چرا پدرش هميشه خوش‌تيپ است و جوان مانده گفت: يکي از دلايلي که پدرم تا اين سن خوش تيپ و جوان است (با خنده) وجود من است که هم مادر و هم دختر خوبي براي بابا بودم و اين مي‌تواند راز خوب ماندن بابا باشد.
مجيد مظفري با اشاره به کارنامه حرفه‌اي خود در تئاتر، سينما و تلويزيون گفت: سعي کردم خودم را براي هر نقشي در سينما، تلويزيون و تئاتر آماده کنم و هر کاري که قبول مي‌کنم را با دل و جان انجام بدهم.
در ادامه اين گفتگو نيکي مظفري با بيان اينکه سي سالش است، درخصوص انتخاب حرفه بازيگري و حضورش در اين عرصه بيان کرد: از ابتدا علاقه خاصي به رشته‌هاي پزشکي داشتم و تصميم گرفتم علوم تجربي بخوانم، اما در کنکور‌هاي آزمايشي که شرکت کردم معماري خواندم. بعد از دو سال شاگرد مرحوم حميد سمندريان شدم و در دفتري که داشتيم به تأکيد خود استاد، تمام فضاي پشت دوربين را يادگرفتم و بالاخره کار خودم را در هنر از بازيگري تئاتر شروع کردم و در حال حاضر دانشجوي طراحي لباس هستم.
مجيد مظفري به فوت همسرش اشاره کرد و در پاسخ به سوال مديري که چرا تا امروز ازدواج نکرده است، گفت: يکي از دلايلي که تا امروز ازدواج نکردم همان صميميت و دوستي است که بين نيکي با مادرش بود. نيکي در زماني که دوستي محکمي با مادرش داشت، او را از دست داد و من فکر کردم که بعد فوت همسرم بيشتر در کنار نيکي باشم.
نيکي مظفري ادامه داد: اين حق طبيعي پدر است که ازدواج کند. با اينکه تنها کسي که در زندگي دارم پدرم است، اما براي من ازدواج پدر به مراتب راحت از ازدواج خودم است.
مجيد مظفري افزود: من در هر صورت پدر نيکي هستم و حساسيت‌هايي دارم؛ و اگر خانمي بخواهد وارد زندگي من شود، مطمئناً هيچ وقت دخترم را رها نمي‌کنم، همسرم را بچسبم. اما قول مي‌دهم هر زماني که نيکي ازدواج کند، يک ماه بعد من زن بگيرم!

وي در ادامه با بيان اينکه ديگر فيلم‌هاي دهه 60 و 70 تکرار نشدني هستند، عنوان کرد: فيلم‌هاي دهه 60 و 70 ديگر تکرار نمي‌شوند، چراکه ما تهيه‌کننده نداريم و سرمايه‌گذار داريم و سليقه و تنوعي در فيلم‌ها مشاهده نمي‌کنيم. هر چهار سال يک‌بار که وزير عوض مي‌شود، سليقه‌ها هم عوض مي‌شود که اين وضعيت خوبي نيست. من به سينماي امروز کشورمان نمره چهار و پنج مي‌دهم.
مظفري اظهار کرد: کمي به سينماي ما بي‌مهري شده است. فيلم‌هاي ما آن طرف دنيا تبليغ مي‌شود، اما اينجا تبليغ زيادي ندارد. سينماي ما زماني موفق است که ما فيلم براي فستيوال‌هاي جهاني بسازيم و تمام هم و غم خودمان را بر اين بنا کنيم که اکران خارجي داشته باشيم.
وي در ادامه با بيان اينکه بازنشسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است، درباره شغل اين روز‌هاي خود گفت: کافي شاپي داير کردم که احساس مي‌کنم بايد بيست سال پيش به فکر ساخت آن مي‌بودم تا آينده‌ام را مي‌ساختم.
نيکي مظفري در ادامه با اشاره به صحبت‌هاي پدرش در خصوص سينماي ايران گفت: من نظرم با پدرم متفاوت است و جزو نسل جديد بازيگري هستم و تلاش‌ بچه‌ها را مي‌بينم. اين انکار کردني نيست که نسل هنري مجيد مظفري تکرار نمي‌شود، وليکن الان احساس مي‌کنم سينماي ايران جزو سينما‌هاي برتر جهان است و هر فيلم ايراني در جشنواره‌هاي جهاني هم حضور دارد. ديدگاه من با پدر فرق دارد، اما صحبت‌هايش را تکذيب نمي‌کنم.
مجيد مظفري با بيان اينکه نتوانسته به کرمانشاه برود، در خصوص وضعيت اقتصادي جامعه بيان کرد: مسائل اقتصادي خيلي گريبانگير مردم ماست و اين درد آور است که کسي نتواند از پس مخارج زندگي برآيد. ما مردم بسيار خوبي داريم که بايد بيش از اين‌ به آن‌ها بها داده شود.
باشگاه خبرنگاران جوان
آدم ليست افرادي را مي‌بيند که ميليارد، ميليارد از بانک‌ها وام مي‌گيرند. دولت بايد کاري کند که مردم مشکلات کمتري داشته باشند.
مجيد مظفري در پايان حکم هنرمند ملي خود را به موزه دورهمي اهدا کرد و دخترش نيکي مظفري عکسي از پشت صحنه فيلم کشتي آنجليکا را به موزه بخشيد.
مديري در پايان با دعوت از نويد محمدزاده براي حضور در برنامه دورهمي، از قانون‌هاي نانوشته‌اي گفت که رسمي نيستند، اما اتفاق مي‌افتند و بار‌ها شاهد آن در اداره‌ها و سازمان‌ها بوده‌ايم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است

 حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در همایش معاونین تبلیغ حوزه‌های علمیه استان‌های کشور در مدرسه صالحیه کرمان ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: در ارتباط با تبلیغ، ۴ رکن بسیار مهم است و اگر این ۴ رکن نباشد، تبلیغ کامل نیست.

وی افزود: براساس آیات قرآن ،کسانی که این مأموریت سخت را انجام می‌دهند تنها از خداوند می‌ترسند و هیچ ترسی از بنده ندارند؛ بنابراین خداوند نیز آن‌ها را کفایت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان  با بیان اینکه؛ اگر تبلیغ جامع همه شرایط باشد و فرد تحت تبلیغ نیز آموزه‌ها را در خود عملی کند، تربیت را به دنبال دارد، افزود: نخستین رکن تبلیغ، دانش است که یک شب به دست نمی‌آید؛ بلکه باید آموزش دیده و تسلط کامل بر محتوا داشته باشد؛ البته دانش، شرط لازم برای تبلیغ است نه شرط کافی و  رکن دوم داشتن بینش تبلیغ است و مُبلغ باید زمان و مخاطب را بشناسد و متناسب با آن تبلیغ را انجام دهد.

وی رکن سوم تبلیغ را دارا بودن عمل دانست و تصریح کرد: مُبلغ باید به آنچه می‌گوید عمل کند که این امر هم اثر وضعی دارد و هم اینکه دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مردم متوجه این امر هستند که آیا مُبلغ به آنچه می‌گوید عمل می‌کند یا نه؟

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه آخرین رکن تبلیغ گرایش است، بیان کرد: منظور از گرایش، داشتن انگیزه کافی برای تبلیغ است؛ زیرا اگر انسان صرفا دانا و دارا باشد، تبلیغ را کامل نمی‌کند؛ بلکه باید یک اراده قوی و فولادین پشت امر تبلیغ باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید+ صوت
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد