Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-02@03:40:55 GMT

تحمیل اولین شکست فصل به اینتر توسط اودینزه+ویدئو

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۶۸۴۸

تحمیل اولین شکست فصل به اینتر توسط اودینزه+ویدئو

‍‍‍‍‍‍

به گزارش"۱۱نیوز"؛ در آغاز هفته هفدهم سری A، امشب (شنبه) اینتر صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها مقابل میزبانش اودینزه با نتیجه 3 بر یک باخت و به این ترتیب برای اولین بار در این فصل تن به شکست داد.
در این بازی اودینزه که از قدیم به «گربه سیاه» اینتر معروف است در دقیقه 14 توسط کوین لازانیا، رودریگو دپل در دقیقه 61 (از روی نقطه پنالتی) و آنتونیو باراک در دقیقه 77 به گل رسید و تنها گل اینتر را هم مائورو ایکاردی در دقیقه 15 به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکاردی با این گل 95 گله و دهمین گلزن برتر تاریخ باشگاه شد، هر چند گل او مانع از شکست نراتزوری نشد.

اینتر اگرچه با وجود این شکست، با 40 امتیاز صدرنشین مانده است اما این فرصت را در اختیار ناپولی رده دومی با 39 امتیاز و یوونتوس رده سومی با 38 امتیاز قرار داد تا به صدر جدول صعود کنند.
امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 20:30 ناپولی میهمان تورینو است و در بازی دوم از ساعت 23:15 رم از کالیاری پذیرایی می‌کند.
دانلود کنید
برچسب ها: اینترمیلان ، اودینزه ، ۱۱نیوز ، تحمیل اولین شکست فصل به اینتر توسط اودینزه

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم‌های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰، ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم‌های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها