Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@16:07:55 GMT

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۷۹۷۵

 رییس مرکز سنجش اموزش پزشکی از آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی خبرداد و گفت: تنها پذیرفته‌نشدگان در آزمون می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

دکتر محمد حسین پور کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی از عصر امروز شنبه ۲۵ آذر گفت: ثبت نام تا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی تنها پذیرفته نشدگان آزمون دستیاری می‌توانند ثبت نام کنند گفت: از داوطلبان واجدالشرایط در خواست می‌شود در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
پورکاظمی اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت سی و چهارمین آزمون دستیار فوق تخصصی ۴۰۰ نفر است که این ظرفیت‌ها تنها به مناطق محروم تعلق دارد و فقط برخی رشته‌ها در صورت وجود ظرفیت مازاد دانشجویان آزاد را نیز پذیرش خواهند کرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: توصیه می‌شود داوطلبان با مطالعه شرایط دفترچه و دارا بودن شرایط مناطق محروم نسبت به ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

وی ادامه داد: اسامی دانشگاه‌هایی که داوطلبان می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب کنند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. ‌

بنا بر این گزارش، پیش از این زمان آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت این آزمون پنج شنبه ۲۳ آذر ماه اعلام شده بود که به دلیل تغییرات در نحوه پذیرش به تعویق افتاد.

مرحله کتبی سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پنجشنبه ۱۴ بهمن و مرحله شفاهی این آزمون ۱۷ و ۱۸ بهمن ۹۵ به صورت شفاهی برگزار شد

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون سازمان انرژی اتمی ایران صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت) در آغاز به کار این رویداد گفت: شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به طور گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال مطلوبی مواجه شده است.
جواد کریمی‌ثابت در خصوص تعداد آثار ارائه شده به این کنفرانس افزود: بیش از ۵۰۰ مقاله ارسال شد که از این میان ۴۲۰ مقاله با نظر داوران پذیرفته شده است.
وی افزود: در جریان این کنفرانس ۳ روزه، برنامه‌ریزی شده تا ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد.
کریمی‌ثابت گفت: حدود ۱۰۰ سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارائه می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به شکل مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارائه آخرین دستاورد‌های علمی خود می‌پردازند.

رییس مرکز ملی نظام کیفیت و استاندارد‌های اتمی ایران افزود: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگرد‌ها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار می‌شود.
این کنفرانس تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه و با محوریت کاربرد پرتوها، راکتور‌های هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای در اصفهان ادامه دارد.
سی‌اُمین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ با حضور ۵۰ پژوهشگر بین‌المللی از کشور‌های مختلف بعد از ظهر امروز در اصفهان آغاز به کار می‌کند.
۱۰۰ سخنرانی علمی، ۱۶ میزگرد فنی و نشست‌های تخصصی و ارائه از دیگر برنامه‌های این رویداد بین المللی است.

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند