Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در ادامه بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي موجود در بازار با قيمت 400 تا 500 دلار را معرفي خواهيم کرد. اين گوشي ها علاوه بر قيمت مناسب، قابليت‌هاي زيادي دارند.
به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از گجت نيوز، در اين مجموعه جديد که شايد در نگاه اول کمي عجيب به نظر رسد، بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي بازار را معرفي خواهيم کرد که علاوه بر ظاهر لوکس، قدرت بسيار بالايي داشته و دستورات کاربران را در کوتاه‌ترين زمان ممکن انجام مي‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند، قرارگيري اين تلفن هاي هوشمند در کنار يکديگر، به معني قدرت يکسان آنها نيست و برخي همچون وان پلاس 5T، توانايي‌هاي بيشتري در پردازش اطلاعات دارند.
به هر صورت، ليست پيش رو نشان مي‌دهد اين روزها براي داشتن يک پرچمدار، نيازي به پرداخت 700 دلار يا بيشتر نيست.
هواوي نوا 2 – Huawei Nova 2

قيمت: 400 يورو (472 دلار)
1080×1920 پيکسل
12 مگاپيکسل / 20 مگاپيکسل (جلو)
هشت هسته 2.36 گيگاهرتزي
رم: 4 گيگابايت بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي
باتري: 2950 ميلي آمپر
حافظه: 64 گيگابايت (با پشتيباني از کارت حافظه)
قابليت خاص سبک، باريک، حسگر اثر انگشت، دو سيم کارت، LTE

ليست بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي را با هواوي نوا 2 آغاز مي‌کنيم؛ نسل دوم از گوشي هاي ميان رده و محبوب خانواده نوا که امکانات بسياري را در اختيار کاربران قرار مي‌دهد.
اين تلفن هوشمند با بدنه‌اي فلزي و جذاب، به سيستم دوربين دوگانه پشتي، دوربين سلفي قدرتمند 20 مگاپيکسلي (با چندين حالت زيبايي مختلف) و باتري 2950 ميلي‌آمپر ساعتي با عملکرد قابل قبول تجهيز شده و تراشه قدرتمند کايرين 659 با پردازنده هشت هسته‌اي 2.36 گيگاهرتزي، مسئوليت مديريت اطلاعات در آن را بر عهده دارد.
موتو ايکس 4 – Moto X4

قيمت: 400 دلار
1080×1920 پيکسل
16 مگاپيکسل (جلو)
هشت هسته 2.2 گيگاهرتزي
رم: 3 گيگابايت بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي
باتري: 3000 ميلي آمپر
حافظه: 32 گيگابايت (با پشتيباني از کارت حافظه)
قابليت خاص حسگر اثر انگشت، دو سيم کارت، LTE ،NFC

موتو X4، اولين گوشي مبتني بر اندرويد وان است که همراه با “Project Fi” روانه بازار آمريکا شده و به‌روزرساني‌هاي مختلف را به سرعت دريافت مي‌کند. شايد چنين چيزي براي يک گوشي مقرون به صرفه، نادر باشد؛ اما موتو ايکس 4 حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.
سازندگان از ترکيب دوربين دوگانه در بخش پشتي استفاده کرده‌اند که همانند برخي محصولات ال جي، يکي از آنها با لنز عريض در اختيار کاربران قرار خواهد گرفت. به اين موارد، رابط کاربري سريع، طراحي شيک و قاب پشتي شيشه‌اي را نيز اضافه کنيد تا ما با محصولي تمام‌عيار با قيمت 400 دلار رو به رو باشيم.
موتو زد 2 پلي – Moto Z2 Play

قيمت: 400 دلار (نسخه 32 گيگي)
1080×1920 پيکسل
5 مگاپيکسل (جلو)
هشت هسته 2.2 گيگاهرتزي
رم: 4 گيگابايت بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي
باتري: 3000 ميلي آمپر
حافظه: 64 گيگابايت (با پشتيباني از کارت حافظه)
قابليت خاص سبک، باريک، حسگر اثر انگشت، مقاوم، LTE ،NFC

اگر به دنبال تلفن هوشمندي با باتري قدرتمند هستيد، احتمالا موتو Z2 پلي يکي از بهترين انتخاب‌ها خواهد بود. هرچند علاوه بر باتري، حالا ظاهر دستگاه نيز جذاب‌تر از قبل شده است.
دوربين 12 مگاپيکسلي موتو زد 2 پلي با قابليت فيلم‌برداري 4K توسعه پيدا کرده و اندرويد 7.1 نوقا نيز تجربه بسيار خوبي از نسخه خام اندرويد را ارائه خواهد کرد. به اين موارد، بايد پشتيباني از موتو مودز و امکان استفاده از باتري اضافه، ماژول مخصوص بهبود کيفيت صدا يا پروژکتورهاي کوچک را نيز اضافه کنيم. هرچند شايد کاربران براي لذت بردن از دستگاه، به هيچ‌کدام از اين موارد احتياج نداشته باشند!
هواوي آنر 9 – Huawei Honor 9

قيمت: 430 يورو (506 دلار)
1080×1920 پيکسل
8 مگاپيکسل (جلو)
هشت هسته 2.4 گيگاهرتزي
رم: 4 گيگابايت بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي
باتري: 3200 ميلي آمپر
حافظه: 64 گيگابايت (با پشتيباني از کارت حافظه)
قابليت خاص باريک، حسگر اثر انگشت، دو سيم کارت، LTE ،NFC

آنر 9 يکي از بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي موجود در بازار است که علاوه بر ظاهر شيک، طراحي زيبا و امکانات فراوان، به سخت افزاري قدرتمند نيز تجهيز شده تا پاسخگوي همه نيازهاي کاربران باشد.
در مقايسه با آنر 8، گوشي پيش رو از هر جهت ارتقا پيدا کرده و حتي شايد بتوان آن را جذاب‌تر از گوشي هاي گران‌تر پي 10 و پي 10 پلاس در نظر گرفت. دوربين دوگانه پشتي با سنسورهاي 12 و 20 مگاپيکسلي، ثبت تصاوير باکيفيت را امکان‌پذير کرده و تراشه کايرين 960 هم دستورات کاربران را در کمترين زمان ممکن انجام مي‌دهد.
آيفون اس اي – Apple iPhone SE

قيمت: 350 دلار براي نسخه 32 گيگي / 450 دلار براي نسخه 128 گيگي
640×1136 پيکسل
دو هسته 1.8 گيگاهرتزي
رم: 2 گيگابايت بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي
باتري: 1614 ميلي آمپر
حافظه: 128 گيگابايت (با پشتيباني از کارت حافظه)
قابليت خاص حسگر اثر انگشت، LTE ،NFC

قيمت آيفون SE باز هم کاهش پيدا کرده و حالا کاربران با پرداخت 350 دلار مي‌توانند نسخه 32 گيگابايتي اين تلفن هوشمند را خريداري کنند. پشتيباني از شبکه 4G LTE و قدرت پردازشي بالا، از ويژگي‌هاي قابل توجه اين اسمارت فون هستند. هرچند، وجود پردازنده دو هسته‌اي نبايد شما را فريب دهد چرا که عملکرد تراشه A9 مشابه اسنپدراگون 835 است. صفحه نمايش 4 اينچي نيز باعث خواهد شد تا ما با دستگاهي جمع و جور و کوچک رو به رو باشيم.
آي او اس 11 براي آيفون اس اي منتشر شده و به واسطه پشتيباني از ARKit نيز کاربران مي‌توانند از اپليکيشن هاي جذاب واقعيت افزوده روي گوشي خود استفاده کنند. به اين موارد، بايد ضبط ويديوهاي 4K و طول عمر بالاي باتري را هم اضافه کرد.
ال جي جي 6 – LG G6

قيمت: 500 دلار
1440×2880 پيکسل
5 مگاپيکسل (جلو)
چهار هسته‌ 2.3 گيگاهرتزي
رم: 4 گيگابايت بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي
باتري: 3300 ميلي آمپر
حافظه: 32 گيگابايت (با پشتيباني از کارت حافظه)
قابليت خاص حسگر اثر انگشت، مقاوم، LTE ،NFC

قطعا ال جي G6، يکي از بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي است که مي‌توان آن را با قيمت 500 دلار خريداري کرد. اگرچه اين گوشي کمي گران‌تر از برخي محصولات موجود در اين ليست است، اما ويژگي‌هاي فوق‌العاده آن همچون صفحه نمايش 5.7 اينچي با وضوح 1440×2880، باتري 3300 ميلي‌آمپر ساعتي و 4 گيگابايت رم، اين اسمارت فون را به محصولي خاص تبديل مي‌کند.
پيش از اين G6 براي رقابت با پرچمداران سال 2017 عرضه شده بود؛ ولي نهايتا ال جي وي 30 به عنوان رقيب اصلي سازندگان مطرح اين حوزه پيش روي علاقه‌مندان قرار گرفت. با اين وجود، جي 6 با صفحه نمايشي بدون حاشيه، دوربين دوگانه و لنز عريض، يکي از بهترين تلفن هاي هوشمند موجود در بازار محسوب مي‌شود.
سامسونگ گلکسي اس 7 اج – Samsung Galaxy S7 Edge

قيمت: 430 تا 550 دلار
1440×2560 پيکسل
5 مگاپيکسل (جلو)
چهار هسته 2.0 گيگاهرتزي
رم: 4 گيگابايت بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي
باتري: 3600 ميلي آمپر
حافظه: 32 گيگابايت (با پشتيباني از کارت حافظه)
قابليت خاص حسگر اثر انگشت، مقاوم، LTE ،NFC

کاهش قيمت پرچمدار سال گذشته سامسونگ سبب شده تا حالا ما آن را در ليست بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي با قيمت 400 تا 500 دلار قرار دهيم.
کاربران با خريد گلکسي اس 7 اج، از قابليت‌هايي همچون مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، نمايشگر باکيفيت، دوربين بسيار خوب، قدرت پردازشي بالا و بدنه‌اي از ترکيب شيشه و فلز برخوردار خواهند شد.
آيفون 6 اس – Apple iPhone 6s

قيمت: 450 دلار براي مدل 32 گيگابايتي / 550 دلار براي مدل 128 گيگابايتي
750×1334 پيکسل
5 مگاپيکسل (جلو)
دو هسته 1.84 گيگاهرتزي
رم: 2 گيگابايت بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي
باتري: 1715 ميلي آمپر
حافظه: 128 گيگابايت (با پشتيباني از کارت حافظه)
قابليت خاص سبک، باريک، حسگر اثر انگشت، LTE ،NFC

با پيشرفت تکنولوژي و استفاده از سخت افزار قوي، پرچمداران سال‌هاي قبلي هم‌چنان هم از جمله بهترين محصولات موجود در بازار هستند. حالا که نسل جديد گوشي هاي اپل معرفي شده، آيفون 6 اس را مي‌توان با قيمتي در حدود 450 دلار خريداري کرد.
آيفون 6 اس و آيفون 6 اس پلاس، از نخستين تلفن هاي هوشمند با قابليت ضبط ويديوهاي 4K بودند. اگرچه براي مدتي طولاني گوشي هاي اندرويدي نيز از ويديوهاي 4K پشتيباني مي‌کردند، اما مشکلات و محدوديت‌هاي آزاردهنده همچون ويديو کليپ‌هاي 5 دقيقه‌اي يا عدم امکان ويرايش، کاربران را مايوس مي‌کرد. اما اپل با آيفون 6 اس، بسياري از مشکلات موجود را رفع و تجربه بسيار خوبي را براي کاربران رقم زد.
وان پلاس 5 تي – OnePlus 5T

قيمت: 500 دلار براي مدل 64 گيگابايتي / 560 دلار براي مدل 128 گيگابايتي
1080×2160 پيکسل
16 مگاپيکسل (جلو)
هشت هسته 2.45 گيگاهرتزي
رم: 8 گيگابايت بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي
باتري: 3300 ميلي آمپر
حافظه: 128 گيگابايت (با پشتيباني از کارت حافظه)
قابليت خاص سبک، باريک، حسگر اثر انگشت، دو سيم کارت، LTE ،NFC

وان پلاس يکي از سازندگاني بود که سال گذشته با معرفي وان پلاس 3، پرچمدار 400 دلاري را به مفهومي محبوب در ميان کاربران تبديل کرد. هرچند، با گذشت زمان حالا اين شرکت قيمت محصولات خود را افزايش داده و وان پلاس 5 تي را با قيمت پايه 500 دلار در اختيار علاقه‌مندان قرار داده است. با اين حال اسمارت فون پيش رو، يکي از بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي با ارزش خريد بالا است.
طراحي زيبا، نمايشگر کم حاشيه، قدرت پردازشي بالا، دوربين مناسب و سيستم شارژ بسيار سريع Dash Charge، موبايل چيني‌ها را از ساير محصولات، متمايز مي‌کند.
اسنشال فون – Essential Phone

قيمت: 500 دلار براي مدل 128 گيگابايتي
1312×2560 پيکسل
8 مگاپيکسل (جلو)
هشت هسته 2.45 گيگاهرتزي
رم: 4 گيگابايت بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي
باتري: 3040 ميلي آمپر
حافظه: 128 گيگابايت (با پشتيباني از کارت حافظه)
قابليت خاص مقاوم، حسگر اثر انگشت، LTE ،NFC

پس از کاهش 200 دلاري قيمت اسنشال فون، موبايل خالق اندرويد را مي‌توان يکي از بهترين گوشي هاي پرچمدار اقتصادي بازار با قيمت 500 دلار معرفي کرد. ترکيب اندرويد خالص با بدنه سراميکي و تراشه اسنپدراگون 835، هر محصولي را به چالش مي‌کشد. دوربين دوگانه پشتي با سنسورهاي رنگي و مونوکروم با توانايي بسيار بالا در ثبت تصاوير را نيز نبايد فراموش کرد.
علاوه بر اين موارد، اسنشال فون با طراحي ماژولار توسعه پيدا کرده تا استفاده از وسايل جانبي مخصوص، امکان‌پذير باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران، گلکسی A ۵۵ سامسونگ تقریبا از اوایل ۱۴۰۳ در ویترین موبایل‌فروشی‌ها به‌چشم می‌خورد و الان با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی، حدود ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

گلکسی A ۳۵ که همزمان با A ۵۵ پا به بازار گذاشت، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و قیمت A ۱۵ به‌عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین گوشی‌های فعلی بازار، نزدیک شش میلیون تومان است.

ردمی نوت ۱۳ جزو جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی است و نسخه ۴ G این یکی را می‌شود با کمتر از ۹ میلیون خرید. ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، اما حول‌وحوش ۲۰ میلیون قیمت دارد.


ردمی A ۲ پلاس را به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار می‌دانیم و آنطرف آیفون ۱۳ پرو مکس کماکان صاحب عنوان گران‌ترین گوشی بازار موبایل ایران است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

۱۲۰ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود