Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > مازندران - مقام عالی دولت در استان، در این جلسه با اشاره به این که نظام دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی، سعادت ملت را پشتیبانی می کند، یاد آور شد: مردم مازندران مطمن باشند که نظام امنیتی استان همیشه بیدار و هوشیار است و از آنان در جهت رشد و اعتلای استان حمایت می کند.

 به گزارش خبرانلاین از ساری ، محمد اسلامي، استاندار مازندران در جلسه شوراي اداري استان كه به منظور تكريم و معارفه مدير كل اطلاعات مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمين علوي، وزير اطلاعات برگزار شد، با بيان اين كه جمهوري اسلامي نظامي برگرفته از احكام، دستورات الهي است كه با هدايت هاي امام راحل و مقام معظم رهبري توانست الگويي را بكار بگيرد كه در آن حكومت به سعادت مردم و آباداني كشور مي انديشد، عنوان داشت: نظام دفاعي و امنيتي جمهوري اسلامي، تنها نظام امنيتي و دفاعي در دنياست كه كه نه فقط امنيت گروه يا دسته اي خاص بلكه سعادت ملت را پشتيباني مي كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران افزود: وزارت اطلاعات نظام جمهوري اسلامي توانست براي تحقق آسايش مردم، امنيت پايدار و مقاومي را بوجود بياورد كه در دنيا زبانزد است.

مقام عالي دولت در استان، با بيان اين كه مقوله امنيت مقوله اي بسيار مهم است كه قابل تخفيف نيست، گفت: مردم ما بايد به نظام امنيتي و دفاعي خود افتخار نمايند كه با همه توان و از خودگذشتگي در جهت تامين امنيت كشور تلاش مي نمايد.

اسلامي، با اشاره به اين كه مردم مازندران مطئمن باشند كه نظام امنيتي استان هميشه بيدار و هوشيار است و از آنان در جهت رشد و اعتلاي استان حمايت مي كند، تصريح كرد: اكنون اطلاعات استان با تعامل، هماهنگي و يكارچگي با همه دستگاه ها و قوا، فرهنگ نفيسي را در مازندران پايه گذاري كرده كه اين شيوه بايد تداوم يابد تا در سايه هم دلي و هم افزايي و پرهيز از امنيتي كردن محيط، شاهد رونق و توسعه در همه عرصه ها باشيم.

 استاندار مهم ترين ثروت مازندران را نيروي انساني و مردم شايسته استان برشمرد و ياد آور شد: مردم مازندران بالاترين نرخ حضور را در دوران دفاع مقدس در جبهه ها داشتند و در همه صحنه هاي انتخابات نرخ بالاي مشاركت و حضور حداكثري را بنام خود ثبت كردند.

نماينده عالي دولت در استان، با بيان اين كه سياست دولت تدبير و اميد اين است كه با گشايش امور مردم، در زندگي آنان رفاه و آسايش برقرار شود و زندگي مردم دچار محدوديت نشود، گفت: اميدواريم سه قوا در استان در سايه همگرايي همراه با نيروهاي امنيتي، اطلاعاتي و نظامي بتوانند زمينه آسايش مردم و توسعه مازندران را فراهم نماييم و مازندران را به استاني الگو تبديل نمايند.

 

46

کلید واژه‌ها : استان مازندران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟