Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@07:36:06 GMT

انتقال خط تولید وانت پیکاپ "ریچ" به شرکت زامیاد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۰۹۵۹

پول‌نیوز - مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های تولیدی شرکت های تحت پوشش، خط تولید وانت پیکاپ "ریچ" در آینده ای نزدیک از پارس خودرو به زامیاد منتقل خواهد شد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، محسن جهرودی در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن اعلام این مطلب افزود: با انتقال خط تولید وانت پیکاپ تک کابین و دو کابین "ریچ" به شرکت زامیاد به عنوان شرکتی باسابقه و پیشرو در زمینه تولید وانت، ضمن استفاده بهینه از ظرفیت های تولیدی و انسانی در این شرکت، دیدگاهمان به مقوله تولید وانت در گروه خودروسازی سایپا را تخصصی تر می نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به نگاه ویژه سایپا به تولید خودروهای مسافری اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا، به زودی تولید مجدد اتوبوس در شرکت زامیاد آغاز می شود.

گفتنی است، وانت ریچ خودرویی دو کابین و دو دیفرانسیل است که تولید آن از سال 1393 در شرکت پارس خودرو آغاز شده است .این خودرو بر اساس پلت فرم نیسان پیکاپ ساخته شده و شباهت زیادی به آن دارد.

"ریچ "علاوه بر قابلیت آفرود داشتن و عبور از موانع ناهموار، برای کاربری های متفاوتی استفاده می شود که می توان به نسخه آمبولانس آن نیز اشاره کرد.

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، سیستم ترمز ضد قفل ، سیستم تهویه مطبوع دستی ، شیشه بالابر برقی جلو و عقب ، قفل مرکزی ، تنظیم ارتفاع نور چراغ ها جلو ، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم الکتریکی و سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و پورت USB از آپشن های وانت ریچ است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم) مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم) غول‌های آهنی در مزارع: نگاهی به فرآیند تولید تراکتورهای غول پیکر (فیلم)

دیگر خبرها

  • جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • قابلیت جدید تسلا سایبرتراک؛ قفل دیفرانسیل فعال خواهد شد
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول