Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت 200 راهدار در طرح زمستانی گفت: بازگشایی جاده‌های مواصلاتی روستایی، شهری و عشایری استان با اولویت جاده‌هایی با تراکم جمعیت بیشتر هم اکنون ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی خوان پایه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه 200 راهدار در جاده‌های استان مستقر هستند، گفت: بازگشایی جاده‌های مواصلاتی روستایی، شهری و عشایری استان با اولویت جاده‌هایی با تراکم جمعیت بیشتر هم اکنون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح زمستانی از 15 آذرماه آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد، گفت: در این طرح 23 راهدارخانه ثابت و سیار، بیش از 200 راهدار و 150 دستگاه سبک و سنگین در محور‌های استان مستقر شدند و آمادگی دارند تا سفری ایمن را به مردم و مسافران هدیه کنند.

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حدود 6 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در استان وجود دارد، افزود: 2 هزار و هشتصد کیلومتر از این راه‌ها در مناطق سردسیری و برفگیر استان واقع شده که کار خدمات‌رسانی را برای راهداران تلاشگر، سخت و دشوار می‌کند.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خوان پایه افزود: کارکنان راهداری استان با وجود کمبود امکانات و ماشین آلات، جاده‌های برفی دورافتاده‌ترین روستا‌های استان را بازگشایی می‌کنند که این مهم زمان و حوصله مردم را می‌طلبد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد