Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار در سفر به شهرستان گراش و در جمع فعالان اقتصادی این شهرستان افزود: با توجه به توانایی و دارایی مردم این دیار سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان هایی مانند گراش مجال مناسبی برای رشد و توسعه صنعت، تولید، اشتغال، کارآفرینی و به تبع آن رونق اقتنصادی و رفاه عمومی فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار فارس افزود: البته شهرستان گراش همچون سایر شهرستان ها از اعتبارات و تسهیلاتی که دولت در زمینه اشتغال و کارآفرینی در نظر گرفته بهره خواهد برد.
تبادار همچنین به نقش موثر خیران در عمران و آبادی و خدمات رسانی در شهرستان گراش اشاره کرد و گفت: نگاهی گذرا به ارائه خدماتی از جمله ساخت بیمارستان، دانشگاه پزشکی، کلینیک تخصصی و ... در این شهرستان نشان می دهد که خیران و نیک اندیشان این دیار با نوع دوستی و کرامت خود در راستای توسعه گام برداشته اند.
وی بیان کرد: اگر صنعت، راهسازی، تولید و اشتغال و... نیز در کنار آموزش، درمان و امور فرهنگی مذهبی مورد توجه خیران و افراد نوعدوست این دیار قرار بگیرد زمینه توسعه شهرستان بیش از پیش فراهم می شود.
استاندار فارس با ابراز خرسندی از اینکه نرخ بیکاری در شهرستان گراش چهار و یک دهم درصد گزارش شده در حالی که این نرخ در استان 11.4درصد است، بیان کرد: با توجه به ظرفیت های برجسته موجود در گراش، رونق فعالیت های بخش خصوصی نه تنها می تواند سبب به صفر رسیدن نرخ بیکاری در این شهرستان باشد بلکه زمینه های اشتغال را برای سایر مناطق استان نیز تامین خواهد کرد.
تبادار روز شنبه در سفری شهرستانی میهمان مردم گراش بود.
شهرستان گراش در 355 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.
6122/ 2027
دریافت خبر: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد

محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای اداری که در سفر به شهرستان جویم برگزار شد، اظهار داشت: قدمت شهرستان ریشه دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

او با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار داشت: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

او خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و اظهار داشت: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • ساخت یک شهرک جدید؛ تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت!
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد