Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه، از ارزیابی بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکن زلزله زده در استان طی یکماه اخیر خبر داد.

بابک عاطفی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با گذشت بیش ازیک ماه از زلزله همچنان جمع کثیری ازخسارت دیدگان  در شهر کرمانشاه به بنیاد مسکن مراجعه می کنند که مراجعه این شهروندان با توجه به اینکه شهر کرمانشاه صدمه چندانی ندیده است، روند ارزیابی واحدهای زلزله زده را با کندی مواجه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولویت ارزیابی واحدهای مسکونی با مناطقی چون سرپلذهاب، ازگله، ثلاث و روستاهای اطراف آن که بیشترین تخریب را داشته اند است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت:  تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار واحد زلزله زده در سطح استان توسط بنیادمسکن ارزیابی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات پرداختی ساخت مسکن مناطق  زلزله زده استان کرمانشاه به ۴۰ میلیون تومان در شهرها و ۳۰ میلیون تومان در روستاها افزایش یافته است.

عاطفی گفت: حدود ۱۸ هزار و ۷۰۰ واحد به صورت ۱۰۰ درصدی تخریب شده و نیاز به بازسازی کامل دارند.

وی تصریح کرد: از این واحدها ۶ و ۵۰۰ واحد در شهرها و۱۲ هزار و ۲۰۰ واحد در روستاها است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه  گفت: از تعداد واحدهای ارزیابی شده حدود ۵۰ هزار واحد نیاز به تعمیر دارند.

وی تصریح کرد:  حدود ۱۸ هزار واحد دیگر در حال حاضر تعمیری بوده و فعلا قابلت سکونت افراد را دارد  و بعدا مورد تعمیر قرار می گیرد. سایر واحدهای ارزیابی شده نیز سالم هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد