Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور یکی از قضات دادگستری سروستان، نخستین مرحله "طرح ملی قاضی در مدرسه" در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سروستان ما، نخستین مرحله "طرح قاضی در مدرسه" اواخر هفته گذشته در دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) سروستان اجرا شد.


در این ویژه برنامه فرهنگی-آموزشی که به ابتکار معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان فارس در سطح مدارس این استان اجرا می شود، قاضی کاشفی،معاون ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سروستان در سخنانی ضمن بیان برخی چالش های فضای مجازی به ویژه در رده سنی نوجوانان و جوانان اظهار داشت: عدم وجود امنیت در فضای مجازی منجر به سرقت اطلاعات شخصی افراد در این فضا شده که این اتفاق ناخوشایند باعث مشکلات و دردسرهای روحی و روانی بسیاری برای افراد جامعه به ویژه قشر جوان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در بخش دیگری از سخنان خویش گفت: فاصله گرفتن اعضای خانواده از یکدیگر و افزایش مبحث طلاق به ویژه طلاق عاطفی در خانواده ها، امروزه به یکی از معضلات اجتماعی جامعه ما تبدیل شده و در صورت ادامه برخی بی توجهی های والدین، شاهد معضلات و آسیب های اجتماعی فراوانی در حوزه  خانه و خانواده خواهیم بود.

قاضی کاشفی در جمع بندی سخنان خویش ضمن تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش سروستان و همچنین مدیریت دبیرستان حضرت معصومه(س) که امکان اجرای این طرح ملی را در این شهرستان فراهم آورده اند تاکید کرد: عدم ذخیره کردن اطلاعات، عکس و فیلم های شخصی در گوشی های موبایل و همچنین عدم  اعتماد به افراد ناشناس و غریبه می تواند جلوی سوء استفاده افراد متقلب و فریبکار را گرفته و باعث ایجاد امنیت  بیشتر در فضای مجازی گردد.

خاطر نشان می شود دومین مرحله این طرح که با هدف افزایش اطلاعات عمومی دانش آموزان نسبت به فرصت ها و چالش های فضای مجازی از ابتدای سال تحصیلی در سطح مدارس فارس در حال اجراست، سه شنبه هفته جاری در دبیرستان شهید مطهری سروستان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل