Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اداره بایگانی و آرشیو الکترونیک قوه قضاییه گفت: با اجرایی شدن سیاست‌های بایگانی و پالایش پرونده ها در سطح کشور تاکنون نزدیک به 65 هزار متر مربع از فضاهای بایگانی راکد آزاد شده و به عنوان فضای مفید مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، غفار رحمتی رئیس اداره بایگانی و آرشیو الکترونیک قوه قضاییه در بازدید دو روزه خود از استان سمنان ضمن اعلام رضایت و تقدیر از کارکنان دادگستری، گفت: مهمترین محصول در قوه قضائیه پرونده ها و آراء صادر شده است که حفظ و نگهداری آن به عنوان مهمترین سند، جایگاه و اهمیت خاصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی هویت و شناسنامه یک سازمان را بایگانی و اسناد آن عنوان کرد و گفت: با اجرایی شدن سیاستهای بایگانی و پالایش پرونده ها در سطح کشور تاکنون نزدیک به 65 هزار متر مربع از فضاهای بایگانی راکد آزاد شده و به عنوان فضای مفید مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رئیس اداره بایگانی و آرشیو الکترونیک قوه قضائیه با اعلام اینکه به دنبال ایجاد مرکز اسناد قوه قضائیه هستیم گفت: در حال حاضر نرم افزار بایگانی راکد به صورت هوشمند با قابلیت تعیین مخزن نگهداری به بهره برداری رسیده و در برخی استانها در حال استفاده می باشد. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان نیز در دیدار حضوری با رئیس اداره بایگانی و آرشیو الکترونیک گفت: دستورالعمل پالایش در سطح استان سمنان در بخش قضائی و بخش مالی و اداری اجرایی شده و امروز چرخه بایگانی و امجاء در سازمان به صورت مستمر فعال هستند. 

 مظهری گفت: پرونده های قضایی بخشی از اسناد مربوط به مردم و حکومت می باشد که حفظ و نگهداری صحیح آن را وظیفه ی خود می دانیم. 

وی افزود: در همین راستا تمامی حوزه های قضایی استان به بایگانی ریلی مجهز شده اند و افزارهای لازم از جمله پوشه، زونکن و اوراق مناسب جهت حفظ بهتر  اسناد به صورت یکسان سازی شده در حال استفاده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه