Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز _ استاندار خوزستان در واکنش به تعطیل کردن یک باشگاه ورزشی از سوی شهرداری اهواز گفت: نمی تواینم هر وقت که دلمان خواست، حقوق شهروندی دیگران را ضایع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه گذشته در جلسه شورای ورزش خوزستان با انتقاد از پلمب یک باشگاه ورزشی توسط شهرداری اهواز اظهار کرد: شهرداری اهواز باید به تعهداتی که می دهد پایبند بماند و در خصوص مجوزی که برای فعالیت واحدهای تجاری و یا باشگاه های ورزشی می دهد، پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حقوق مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است اما ظاهرا در جامعه ما حقوق شهروندی چندان مورد اهمیت قرار نمی گیرد و این عمل شهرداری اهواز نمونه ای از اقداماتی است که باید پیگیری و بررسی های لازم در این باره با جدیت صورت بگیرد.

استاندار خوزستان در ادامه با تاکید بر اینکه نمی توان هر وقت دلمان خواست حقوق شهروندی دیگران را ضایع کنیم و نسبت به آن بی تفاوت باشیم، بیان کرد: دستگاه هایی مانند شهرداری ها با صدور مجوز، حقوقی را برای افراد ایجاد می کنند و به همین دلیل باید مراقب بود که این حقوق شهروندان رعایت شود و از ضایع کردن آن جلوگیری شود.

شریعتی با بیان اینکه فرمانداری اهواز باید دلیل تعطیل شدن این باشگاه های ورزشی را طی مذاکراتی با دادستان به شکل ویژه مورد بررسی قرار دهد، عنوان کرد: نتیجه این پیگیری ها به شورای ورزش ارائه شود.

وی همچنین در ادامه به میزان سهم ورزش استان در مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۲۷ صدم درصد از این محل اعتباری به ورزش خوزستان اختصاص یافت تا در زیرساخت های مورد نیاز هزینه شود.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه های نیمه تمام ورزشی خوزستان باید با برنامه ریزی دقیق اعتباری، تکمیل و در اختیار شهروندان استان قرار بگیرند، افزود: ایجاد زیرساخت های ورزشی در سطح استان خوزستان از اولویت های شورای ورزش است و اعضای این شورا، تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا استعدادی در خوزستان به هدر نرود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد /به دنبال این هستند که ما را زمین بزنند
  • ‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود