Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@12:05:31 GMT

مسابقات قرآن بسیج استان تهران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۳۳۹۸

مسابقات قرآن بسیج استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن بسیج استان تهران روز 30 آذرماه در دو مقطع سنی بالای 16 سال و زیر 16 سال در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
بر همین اساس این مسابقات تنها در رشته قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می‌شود. رقابت‌های رشته حفظ این مسابقات نیز پیش از این و در قالب جشنواره قرآنی الحافظون برگزار شده و نفرات برتر که باید در مرحله کشوری حضور یابند نیز مشخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات تنها در گروه آقایان در دو بخش بالای 16 سال و زیر 16 سال برگزار می‌شود و در گروه بانوان محدودیت سنی وجود ندارد. رشته‌های گروه آقایان برای زیر 16 سال قرائت تحقیق تقلیدی و قرائت ترتیل و در بالای 16 سال، قرائت مجلسی و قرائت ترتیل خواهد بود. همچنین در گروه بانوان نیز مسابقات در رشته قرائت تحقیق برگزار می‌شود.
این مسابقات در نوبت صبح روز پنج‌شنبه 30 آذرماه در بخش بانوان و در نوبت بعدازظهر نیز در بخش آقایان برگزار می‌شود. محل برگزاری این مسابقات نیز مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج استان تهران که در خیابان دماوند، چهاره راه آیت، میدان امامت، خیابان قاسم‌زاده، پلاک 46 واقع شده است برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، بیست و پنجمین دوره مساباقت قرآن بسیج بهمن‌ماه امسال و با تغییراتی نسبت به ادوار گذشته برگزار می‌شود از جمله این تغییرات برگزاری تیمی رقابت‌ها است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد