Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل درمان تأمين اجتماعي استان تهران از ويزيت رايگان بيش از ٧٠٠ نفر از اهالي روستاي صالح‌آباد شهرستان قرچک خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، دکتر محمد تقي خسرواني‌مقدم در خصوص ويزيت رايگان اردوي جهادي بسيج جامعه پزشکي سازمان تأمين اجتماعي اظهار داشت: اردوي جهادي به صورت ماهانه توسط تعدادي از پزشکان متخصص و پزشکان عمومي در مناطق مختلف استان تهران به‌خصوص روستاهاي محروم براي مداواي بيماران بي‌بضاعت برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: اردوي جهادي آذرماه در روستاي صالح‌آباد شهرستان قرچک برگزار شد که در اين اردوي يک‌روزه که از ساعت ٨ صبح تا ١٧ و سي دقيقه بعدازظهر انجام شد، بيش از ٧٠٠ نفر تحت ويزيت رايگان قرار گرفتند.
مديرکل درمان تأمين اجتماعي استان تهران افزود: در اردوي جهادي قرچک تيم پزشکي شامل چهار متخصص، يک دکتر داروساز، دو پزشک عمومي،يک ماما ، يک فيزيوتراپي حضور داشتند و سه پرستار و دو بهيار زن و مرد اين گروه پزشکي را در اردوي جهادي همراهي کردند.
دکتر خسرواني‌مقدم تأکيد کرد: اردوهاي جهادي بسيج جامعه پزشکي معمولاً در مناطق محروم و کم‌برخوردار برگزار مي‌شود و بعد از ويزيت داروهاي موردنياز به همه آن‌ها داده مي‌شود و در صورت داشتن بيماري خاص به مراکز درماني سازمان تأمين اجتماعي معرفي مي‌شوند تا به‌طور کامل تحت درمان قرار گيرند.
وي بيان کرد: روستاي صالح‌آباد شهرستان قرچک داراي يک‌ خانه بهداشت است که اقدامات اوليه بهداشتي ساکنان روستا در آن انجام مي‌‌شود.
در پايان برگزاري اين اردوي جهادي کلاس آموزش خانواده براي ساکنان روستاي صالح‌آباد شهرستان قرچک توسط متخصص آموزش خانواده برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان ؛طرح شمیم خدمت و پلیس پاسخگو برای رسیدگی و بررسی مشکلات مردم در  مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر خرم آباد بر گرار شد .
همچنین در حاشیه  این طرح ، با کمک تیم پزشکی درمانگاه فدک به مردم این منطقه خدمات رایگان پزشکی ارائه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت