Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بار پیام تبریک ایوانکا ترامپ برای نوه ملکه انگلیس جنجال زیادی در رسانه‌های اجتماعی به پا کرد.

به گزارش شریان نیوز، به نقل از دیلی میل، پس از آنکه «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتر خود نامزدی «پرنس هری»، نوه ملکه انگلیس و «مگان مارکل»، مدل آمریکایی را تبریک گفت، کاربران توییتر به سرعت به آن واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوانکا ترامپ روز جمعه در حساب توییتر خود نوشت: برای مگان و پرنس هری عشقی ابدی، شادی و خوشحالی را آرزو می کنم. شکی ندارم که این زوج اقدامات فوق العاده ای را هم به صورت جداگانه و هم با کمک یکدیگر انجام خواهند داد. به آنها تبریک می گویم.

برخی از کاربران توییتر، ایوانکا ترامپ را به سخره گرفتند و اعلام کردند که با این کارها کارت دعوت به انگلیس برای او فرستاده نخواهد شد.

یکی از این کاربران نوشت: باربیِ عزیز کرملین؛ برای شما کارت دعوت فرستاده نمی شود.

یکی دیگر از کاربران نوشت: چرا باربیِ کرملین باید برای دعوت شدن چنین کاری را انجام دهد. مگر او واقعا نمی داند که خانواده سلطنتی چقدر از خانواده ترامپ متنفر هستند؟

یک کاربر دیگر هم نوشت: آنها خانواده تو را برای مراسم عروسی نمی خواهند. خیلی ناراحت کننده است.

پرنس هری و مگان مارکل حدود یک ماه پیش نامزدی خود را اعلام کردند. این زوج قرار است در 19 ماه مه سال 2018 با یکدیگر ازدواج کنند. مراسم ازدواج آنها در قلعه ویندسور، بزرگترین قلعه جهان برگزار خواهد شد.

کاخ سلطنتی انگلیس با اعلام خبر ازدواج آنها گفت که این دو پس از ازدواج در کاخ کنزینگتون در لندن زندگی می کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مگان مارکل متولد لس آنجلس است و پیشتر یکبار در سال 2011 ازدواج کرده است.

انتقاد از ایوانکا ترامپ در حالی مطرح شده است که بر اساس نظرسنجی ها حدود نیمی از مردم انگلیس معتقدند کشورشان باید دعوتنامه برای سفر دونالد ترامپ را به انگلیس را پس بگیرد. چند روز پیش «وودی جانسون»، سفیر آمریکا در انگلیس اعلام کرد که سفر ترامپ به لندن در اوایل سال آینده میلادی حتمی خواهد بود.

 

دسته بندیآخرین عناوین برچسب هاایوانکا ترامپ

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس

ادمین توییتر آبی‌ها از نوشتن نام ستاره آلمانی به عنوان گلزن آرسنال خودداری کرد.

طرفداری | حساب X باشگاه چلسی از نوشتن نام کای هاورتس خودداری کرد.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس چلسی با پیروزی 5-0 توپچی‌ها خاتمه یافت. آرسنال با ارائه یک نمایش کاملاً برتر و خلق موقعیت‌های زیاد، مقتدرانه فاتح دربی لندن شد و صدرنشینی خود را برای حداقل تثبیت کرد. یکی از اتفاقات جالب توجه این بازی، درخشش کای هاورتس مقابل تیم سابقش بود. ستاره آلمانی آرسنال طی 8 دقیقه دو بار دروازه آبی‌ها را باز کرد و سهم بزرگی در پیروزی شیرین توپچی‌ها داشت.

اما سوژه‌ای که پیرامون تقابل دو تیم، حسابی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد، واکنش حساب X (توییتر سابق) چلسی به گل‌های کای هاورتس بود. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ادمین چلسی هنگام شرح بازی از نوشتن نام هاورتس که زننده گل‌های سوم و چهارم آرسنال بود، خودداری کرده‌است. ستاره آلمانی تابستان گذشته در انتقالی پرسروصدا صدا استمفورد بریج را به مقصد شمال لندن ترک کرد.

در حالی که توییتر چلسی نام بن وایت (زننده گل دوم و پنجم آرسنال) را نوشته، خبری از نام کای هاورتس (زننده گل سوم و چهارم آرسنال) نیست.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • روسری بر سر بزبز قندی خبرساز شد/ عکس
  • (ویدئو) تولد یک توله سگ به رنگ سبز لیمویی خبرساز شد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس