Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@09:40:24 GMT

برترين برنامه‌هاي موبايلي 2017

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۰۷۷۵

برترين برنامه‌هاي موبايلي 2017

خبرگزاري آريا - روزنامه ايران - ماني آشتياني: با نزديک شدن به پايان سال 2017 ميلادي به رسم هر سال بهترين و بدترين‌ها در حوزه‌هاي مختلف معرفي مي‌شوند. در يک سال گذشته ميلادي محصولات تکنولوژيکي مختلفي معرفي شده‌اند که هر کدام همراه خود سر و صداي زيادي نيز به همراه داشته و تمام توجهات را به خود جلب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اپليکيشن‌هاي تلفن همراه نيز از ديگر بخش‌هاي مورد توجه در اين سال ميلادي بوده‌اند. در اين سال برنامه‌هاي موبايلي گوناگوني معرفي شدند که هر کدام به خاطر کارايي که داشتند به شهرت قابل توجهي هم رسيدند. نزديک به يک ماه ديگر سال 2017 ميلادي به پايان مي‌رسد و حالا سايت‌هاي مختلف ليستي از بهترين برنامه‌هاي سيستم عامل اندرويد و IOS را منتشر کرده‌اند.
بهترين برنامه‌هايي که در ليست سايت‌هاي مختلف ديده مي‌شود براساس ميزان دانلودها انتخاب شده‌اند. بنابراين در اين ليست نام اپ‌هاي مشهوري مانند وايبر، اينستاگرام، اسپاتيفاي، گوگل مپ و... ديده مي‌شود. اما ما در ادامه سعي مي‌کنيم از بين 100 برنامه برتر براي اين دو سيستم عامل برنامه‌هاي جديدي که تاکنون با آنها آشنا نشده ايد يا کمتر نام آنها را شنيده ايد، معرفي کنيم.
کنترل استرس باCalm

دلايل مختلفي براي ايجاد استرس در هر انساني وجود دارد. بالا رفتن استرس در بسياري از مواقع باعث ايجاد مشکلاتي از جمله نداشتن تمرکز مي‌شود بنابراين بايد به کمک راه‌هايي بر آن غلبه کرد. اپليکيشن Calm براي همين کمک طراحي شده است. اين برنامه که جايزه بهترين برنامه در اپ استور را نيز دريافت کرده به کاربرانش براي کاهش و غلبه بر استرس کمک مي‌کند. کاري که اين برنامه براي کاهش استرس انجام مي‌دهد بسيار ساده است.
اين برنامه با جمع‌آوري صداهاي آرامش بخش مانند آواز پرنده‌ها، موج دريا، صداي طبيعت و... به شما کمک مي‌کند تا با گوش دادن به آنها استرس را از خود دور کنيد و براي انجام کارها يا درس خواندن براي امتحان آماده شويد. البته اين برنامه علاوه بر کاربران IOS در اختيار کاربران اندرويدي هم قرار گرفته است و رايگان در اختيار کاربران قرار دارد.
ويرايش تصاوير با PicsArt Photo

گرفتن عکس‌هاي جالب با افکت‌هاي خاص در اين سال به خاطر قابليت‌هايي که اينستاگرام هر از چند گاهي به برنامه خود اضافه مي‌کرد نسبت به سال‌هاي گذشته با افزايش قابل توجهي همراه بود. به همين دليل هم توجه به برنامه‌هايي که به کمک آنها مي‌توان عکس‌ها را با ويرايش‌هاي خاص جذاب‌تر کرد بيشتر مورد توجه قرار گرفته است به همين علت در ليست بهترين برنامه‌ها حوزه ويرايش عکس سايت «سي نت» برنامه PicsArt Photo انتخاب شده است. اين برنامه بيش از 500 ميليون بار در دستگاه‌هاي مختلف نصب و امکاناتي مانند ويرايش تصاوير، ساخت آلبوم و تصاوير هنري را در اختيار کاربرانش مي‌گذارد. با کمک اين برنامه شما مي‌توانيد عکس‌هاي خود را به يک تابلوي هنري تبديل کنيد. گفتني است اين برنامه رايگان در اختيار کاربران سيستم عامل اندرويد و IOS قرار دارد.
حفظ رمز عبور با password1

امکان ندارد به فکر بالا بردن امنيت اطلاعات در گوشي خود باشيد و فردي که اهل فن باشد به شما اپليکيشن password1 را معرفي نکند. اين برنامه در سال‌هاي اخير هميشه در ليست بهترين برنامه‌ها براي سيستم عامل Ios قرار داشته است. اين برنامه از جمله محبوبترين برنامه‌ها در زمينه حفظ رمزهاي عبوري است که از آن براي استفاده از سرويس‌هاي مختلف اينترنتي استفاده مي‌کنيد. اين برنامه علاوه بر حفاظت از رمزهاي عبور شما، بهترين ابزار براي ساخت رمزهاي عبور ايمن هم به حساب مي‌آيد. اين برنامه مي‌تواند حتي در جايگاه کيف پول هوشمند شما نيز نقش بازي کند. چرا که براحتي مي‌توانيد اطلاعات کارت‌هاي بانکي، کارت شناسايي و... را در آن نگهداري کنيد.
اين برنامه علاوه بر نصب روي گوشي قابليت نصب روي سيستم‌هاي رايانه‌اي را نيز دارد. يکي ديگر از امکانات جالب اين برنامه هم «عضويت خانوادگي» است. يعني مي‌توانيد به اعضاي خانواده خود اجازه دسترسي به اطلاعات رمز عبور خود در سرويس‌هاي مختلف را بدهيد. براي دريافت نسخه دسکتاپ اين برنامه به password1.com مراجعه کنيد. اين برنامه رايگان در اختيار کاربران سيستم عامل: Ios، اندرويد و ويندوز فون قابل دسترس است.
پيش‌بيني وضع هوا با Dark Sky

برنامه‌هاي گوناگوني براي پيش‌بيني وضعيت آب و هوايي در اپ استورهاي مختلف وجود دارد اما اگر بخواهيم از محبوب‌ترين برنامه در اين زمينه صحبت کنيم اين برنامه Dark Sky نام دارد. اين برنامه امسال نيز توانسته است در ليست بهترين برنامه‌هاي سال قرار بگيرد. اين برنامه ابتدا تنها در اختيار کاربران سيستم عامل Ios قرار گرفته بود اما آنقدر محبوبيت آن افزايش يافت که توسعه دهندگان نسخه اندرويدي آن را نيز روانه گوگل پلي کردند.
مهم‌ترين مزيت اين برنامه پيش‌بيني وضعيت هوا اين است که آب‌وهواي محلي‌تان در ساعت‌هاي آينده را با نوتيفيکشن و به صورت کاملاً دقيق به شما گزارش مي‌دهد. با اين برنامه امکان مشاهده مقاطع زماني مختلف آب و هوا در منطقه‌اي که قرار داريد وجود دارد. تحليل آب و هواي محيط، نشان دادن فشار محيط، اعلام اخطار درصورت بارش برف يا باران، دسترسي به نقشه سه بعدي آب و هوا و... از قابليت‌هاي اصلي Dark Sky است. اين برنامه پيش‌بيني وضع هوا با قيمت 3 دلار و 99 سنت در اختيار کاربران سيستم عامل ios و اندرويد قرار دارد.
تناسب اندام با MyFitnessPal

اپليکيشن‌هاي حوزه تناسب اندام نيز از ديگر برنامه‌هاي مورد توجه کاربران است. مخصوصاً برنامه‌هايي که اطلاعات مفيدي در خصوص ارزش خوراکي‌هاي مختلف در اختيار کاربران خود مي‌گذارند. در بين برنامه‌هاي تناسب اندام MyFitnessPal براساس ميزان دانلود و نصب جزو بهترين برنامه‌هاي ios شناخته شده است. اين برنامه اطلاعات دقيقي از ميزان کالري‌اي که خوراکي‌ها دارند را به کاربرانش مي‌دهد.
بيش از 6 ميليون مواد غذايي مختلف با اطلاعات جامع در خصوص ميزان کالري، ميزان پروتئين و ارزش غذايي آن در اين ديتابيس MyFitnessPal جمع‌آوري شده است. اين برنامه با ميزان محاسبه اطلاعاتي که از بدن خود مانند وزن و قد و... به آن مي‌دهيد مي‌تواند يک رژيم غذايي مناسب براي کاهش يا افزايش وزن در اختيارتان بگذارد. اين برنامه مفيد براي تناسب اندام و سلامتي به صورت رايگان در اختيار کاربران سيستم عامل ios و اندرويد قرار دارد.
تايپ آسان با Gboard

داشتن يک کيبورد خوب به بالا بردن سرعت شما در تايپ مطالب آن هم با گوشي‌هاي هوشمند از اهميت فراواني برخوردار است به همين خاطر بسياري از شرکت‌ها با طراحي کيبوردهاي خاص سعي در جذب کاربران به سمت خود دارند. اما با توجه به ميزان دانلودها بايد بگوييم گوي رقابت در اين حوزه را Gboard از ديگر رقيبان خود ربوده است. تمام چيزي که از يک کيبورد که به سرعت تايپ شما کمک کند را اين برنامه يکجا در خود جمع کرده است.
با يک لمس سريع شما به کلمات، تصاوير GIF، ايموجي‌ها و تايپ پيوسته با قابليت سوايپ و... دسترسي خواهيد داشت. از جمله قابليت کليدي اين کيبورد دسترسي سريع به جست‌و‌جوگر گوگل است. يعني بدون خروج از محيط برنامه‌اي که در آن در حال تايپ هستيد کافي است دکمه جست‌و‌جوي گوگل در اين کيبورد را بزنيد و بلافاصله نتيجه جست‌و‌جوي خود را نيز مشاهده کنيد. اين برنامه به صورت رايگان در اختيار کاربران سيستم عامل اندرويد و ios قرار دارد.
جايگزين جي ميل با Blue Mail

اگر از جي ميل براي ارسال و دريافت ايميل يا پست الکترونيک استفاده مي‌کنيد Blue Mail بهترين جايگزين اپليکيشن جي ميل روي گوشي يا تبلت است. اين برنامه به خاطر رابطه کاربري ساده و پشتيباني از بسياري از ايميل‌ها از محبوبيت بالايي برخوردار شده است. تنظيمات هوشمند و شخصي‌سازي اين برنامه حتي در بسياري از جهات جي ميل را نيز پشت سر مي‌گذارد. اين برنامه محتواي اين‌باکس شما را به چهار بخش اصلي اين‌باکس، مخاطبان، منوي وظايف و بخش Compose براي ارسال ايميل تقسيم‌بندي مي‌کند.
شما همچنين با ارائه آدرس ايميل‌هاي مختلف خود به اين برنامه مي‌توانيد به جاي سر زدن به اين‌باکس ايميل‌هاي گوناگون خود تمام نامه‌ها را از طريق Blue Mail دريافت کنيد. پشتيباني از پوشيدني‌هاي اندرويدي، امکان اسکرول در صفحه با دکمه‌هاي صدا، امکان تعيين لاک اسکرين براي محافظت از ايميل‌ها و امکان پرينت مستقيم ايميل‌ها از ديگر قابليت‌هاي Blue Mail است. اين برنامه به صورت رايگان در اختيار کاربران سيستم عامل اندرويد و ios قرار دارد.
ويرايش ويدئو و کليپ با Quik

در بين اپ‌هاي مختلف براي ويرايش فايل‌هاي ويدئويي امسال نام اپليکيشن Quikمتعلق به شرکت معروف سازنده دوربين‌هاي GoPro ديده مي‌شود. اين برنامه با هدف ويرايش ويدئوها و ساخت کليپ‌هاي موزيکال توسط اين شرکت نزديک به دو سال پيش روانه اپ استورها شد. به کمک اين برنامه مي‌توانيد با استفاده از مجموعه عکس‌هايي يا فايل‌هاي ويدئويي که برايتان مهم است يک کليپ ويدئويي جالب خلق کنيد. براي ساخت اين ويدئو هم نياز به انجام کار خاصي نيست کافي است عکس‌ها يا ويدئوهايي که مي‌خواهيد را انتخاب و در اختيار اين برنامه بگذاريد.
Quik در کمترين زمان اين عکس را به شيوه کاملاً حرفه‌اي در کنار هم قرار داده و با گذاشتن يک موسيقي روي آن تحويل شما مي‌دهد. البته شما امکان شخصي‌سازي هم داريد. يعني اين برنامه به شما اجازه انتخاب زمان کليپ، فرمت کادر (مربعي يا سينمايي)، کيفيت خروجي، ترتيب نمايش عکس‌ها، موسيقي پس زمينه و انتخاب فيلتر را مي‌دهد. گفتني است اين برنامه به‌صورت رايگان در اختيار کاربران سيستم عامل اندرويد و ios قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

با اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را هم نهایی و جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس