Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به آغاز طرح زمستانه امداد و نجات111راهدار این اداره کل به حالت آماده باش در آمده و در مسیرهای مواصلاتی جنوب استان مستقر شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: از ۲۰ آذر ماه جاری همزمان با سراسر کشور مانور راهداری زمستانی توسط وزارت راه و ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و ادارات کل راه و شهرسازی با همکاری پلیس راه، هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در جنوب استان برگزار شد و پس از آن دستگاه ها در مسیرهای مواصلاتی و محل های از پیش تعیین شده مستقر شدند تا به مردم و مسافران خدمات رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد پرسنل فعال در راهداری زمستانی جنوب استان 111 نفر می‌باشد که در این راستا 12 باب راهدار خانه ثابت و یا پایگاه نیز برای  راهداری زمستانی در جنوب استان فعال شدند.
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان بیان کرد: تعداد ۷۲ دستگاه ماشین آلات، یک باب انبار شن و نمک ، ۵ عدد سوله ماشین آلات و‌۱۰ اکیپ فعال نیز در جنوب استان فعال شدند و ۹ گشت فعال در راه ها حضور دارند و طول راه های تحت پوشش برف روبی نیز ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد.
وی گفت: ۸ دستگاه بولدوزر ،۲۰ دستگاه کامیون،۱۲ دستگاه گریدر و ۱۰ دستگاه لودر و ۲۲ دستگاه ماشین سبک کمک دار تعداد ماشین آلات مستقر  در پایگاه های راهداری زمستانی جنوب استان می‌باشد.
طغیان رودخانه کاشی باعث انسداد محور جاسک- کنارک شد
کرد در خصوص بارندگی های اخیر در جنوب استان نیز بیان کرد: با توجه به بارندگی روز گذشته در جنوب استان، رودخانه کاشی طغیان کرد که این امر باعث مسدود شدن محور جاسک _ کنارک شد.
وی ادامه داد: از همان لحظه کار بازگشایی مسیر توسط راهداران این اداره کل آغاز شده و از صبح امروز عبور و مرور در این مسیر در جریان است.
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان در پایان تاکید کرد: نیروهای راه و شهرسازی جنوب استان آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران می باشد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی