Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:15:19 GMT

«خورشید سیاه» دوگانه سوز شد/ برگزاری کنسرت آنپلاگد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۴۴۶۶

«خورشید سیاه» دوگانه سوز شد/ برگزاری کنسرت آنپلاگد

گروه موسیقی «خورشید سیاه» تا چند روز دیگر تازه ترین آلبوم موسیقی خود را با عنوان «دوگانه سوز» در دسترس علاقه مندان قرار می دهد.

طاهرعلی رمضانی سرپرست گروه موسیقی «خورشید سیاه» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تولید تازه ترین آلبوم این گروه موسیقایی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته آلبوم «دوگانه سوز» به زودی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آلبوم مانند توجه و تمرکز همیشگی گروه «خورشید سیاه» در حوزه محیط زیست تلاش دارد تا فضای جدیدی را در این حوزه  به مخاطبان معرفی کند. این در حالی است که ما در این آلبوم عمده توجه خود را این بار روی مسائل اجتماعی متمرکز کرده و در دل آن نگاهی هم به محیط زیست داشته ایم.

وی ادامه داد: ما همزمان با رونمایی از آلبوم، بنا داریم تا پایان سال جاری یک کنسرت آنپلاگد هم برگزار کرده و پس از آن برنامه ریزی هایی را نیز برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان ها داشته باشیم. به هر حال امیدوارم فضا به گونه ای طراحی شود که ما بتوانیم طبق برنامه ریزی به اجراهای زنده که شاید در شهرهای رشت و شیراز باشد، برسیم.

جهانگیر رها خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک، آرش اسلامی نوازنده گیتار الکتریک، طاهر علی رمضانی نوازنده گیتار بیس و هم خوان، علی فرهمند نوازنده درامز از جمله هنرمندانی هستند که در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند. آلبوم «دوگانه سوز» به تهیه کنندگی شرکت فرهنگی هنری «سی لحن باربد» منتشر می شود.

گروه «خورشید سیاه» در پاییز سال ۱۳۹۰ تشکیل شد و به عنوان اولین و تنها گروه حامی محیط زیست با آهنگ هایی در زمینه‌ مشکلات محیط زیستی و خشونت علیه حیوانات و همچنین مشکلات اجتماعی آثار خود را به جامعه معرفی کرد.

این گروه موسیقایی طی فعالیت‌های چند ساله  گذشته خود غیر از برگزاری چند کنسرت که با استقبال خوب علاقه مندان موسیقی و محیط زیست برگزار شد به انتشار چندین قطعه موسیقی از جمله «خرس سیاه بلوچی»، «ریز گرد عربی»، «به نوروز»، «قاره هفتم»، «داروک»، «آقای رییس جمهور بعدی» و «قسمت نامه» اقدام کرد.

قطعه «آقای رئیس جمهور بعدی» آهنگی بود که قبل از انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه ۱۳۹۲ منتشر شد. این آهنگ مطالباتی از رئیس جمهور آینده کشور در زمینه محیط زیست و مشکلات اجتماعی بود که در زمان انتشار مورد توجه محافل دانشجویی و انتخاباتی قرار گرفت به طوری که محسن رضایی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ضمن فعالیت‌های تبلیغاتی خود در یکی از دانشگاه‌ها، این اثر را شنیده و درباره آن صحبت کرده بود. «خورشید سیاه» چندی پیش با حضور تعدادی هنرمندان و مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست از اولین آلبوم خود با نام «اشک سیاه» رونمایی کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود

ایسنا/البرز نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سال‌های گذشته قرار بود برخی لکه‌های صنعتی در نواحی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شوند که این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه سال‌های سال است که تولید کنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در سه شهرستان نظرآباد، طالقان و چهارباغ فعالیت دارند ولی آن طور که باید و شاید از آنها نشده است.

وی با بیان اینکه این فعالان امروز برای توسعه واحد تولیدی و صنعتی خود با مشکل مواجه هستند، توضیح داد: ما جلسات و پیش نویس مصوباتی با وزیر قبلی و فعلی صمت داشته‌ایم تا وضعیت این واحدها در البرز تغییر کند.

وی افزود: بر این اساس قرار بود برخی لکه‌های صنعتی در نواحی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شوند که این اتفاق تا کنون نیفتاده است.

این مسئول اظهار کرد: امسال که سال جهش تولید است، حمایت از واحدهای صنعتی و فعالان اقتصادی در اولویت دولت و مجلس قرار دارد.

حدادی تاکید کرد: با حمایت از این واحدها شاهد رقابتی شدن فرایند تولید و از طرفی بالا رفتن کیفیت محصولات و کالاهایی داخلی خواهیم بود.

وی گفت: برخی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ بیش از دو دهه است که فعالیت دارند و متاسفانه چون نگاه جامع و متقنی به آنها نشده از توسعه بازمانده‌اند.

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس در پاسخ به اینکه آیا پیوست‌های زیست محیطی در تبدیل این لکه‌ها به شهرک صنعتی رعایت خواهد شد یا باید منتظر تکرار تجربه تلخ شهرک بهارستان باشیم؟ گفت: توسعه و اشتغالزایی در اولویت دولت قرار دارد.

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود تبدیل این لکه‌ها به شهرک صنعتی به محیط زیست و اراضی ملی به ویژه در محدوده تالاب صالحیه آسیب وارد می‌کند، گفت: تالاب صالحیه تالابی نقطه‌ای است و در برخی ماه‌های سال آب دارد و محیط زیست باید زیرساخت‌های لازم را در این محدوده ایجاد کند.

حدادی اظهار کرد: من انتقاد جدی به رییس محیط زیست کشور و مدیرکل محیط زیست البرز دارم چون به هیچ وجه نمی‌توانیم بپذیریم که در مسیر توسعه تولید موانعی ایجاد شود و باید به سمتی پیش برویم که با رعایت ساختارهای محیط زیستی تولید هم رونق بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی