Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد قاسمی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: 60 نفر از بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از شهر های اقبالیه و محمود آباد صبح امروز به ارتفاعات استان قزوین صعود کردند.
وی خاطر نشان کرد: این کوهپیمایی یک روزه در راستای ارتقای روحیه نشاط، تعالی و حفظ آمادگی جسمانی و دفاعی و تقویت روحیه بسیجیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی عنوان کرد: بسیجیان باید برای ارتقای سطح آمادگی جسمانی، دفاعی و همچنین برای بالا بردن سطح آموزش های لازم در مواقع ضروری تلاش کنند که تربیت بدنی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در این راستا برنامه هایی از قبیل کوهپیمایی، آمادگی جسمانی، مسابقات ورزشی، پیاده روی و... را دارد.
مسوول تربیت بدنی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ورزش در بین جوانان، خاطر نشان کرد: اهداف انجام چنین برنامه هایی در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب می باشد و بسیجیان باید آمادگی جسمانی، دفاعی و روحی لازم را برای حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشند.
4001/ت20/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد