Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:50:58 GMT

کاوه رضایی شکار زمستانی اندرلخت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۴۶۹۴

کاوه رضایی شکار زمستانی اندرلخت

سایت معتبر بلژیکی از تحرکات گسترده پرافتخارترین باشگاه این کشور برای صید ستاره ایرانی باشگاه شارلروا خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در پی درخشش غیرقابل تصور کاوه رضایی در ترکیب شارلروا در نیم فصل نخست ژوپیرلیگ که منجر به کسب بهترین عنوان تاریخ این باشگاه در این رقابت ها شد در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستان رسانه های بلژیک از تحرک گسترده باشگاه اندرلخت برای خرید این بازیکن خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایت votebalbelgie در گزارشی از قرار گرفتن نام کاوه رضایی در صدر فهرست خریدهای زمستانی اندرلخت خبر داد و حتی در این راستا با هرمن وال هولسبک مدیر فنی این باشگاه نیز گفتگویی انجام داد که این مقام تصمیم گیرنده در باشگاه اندرلخت گفت:« هیچ کس نمی تواند تاثیرگذاری بازیکنی مثل کاوه رضایی در ترکیب و نتایج فوق العاده شارلروا را کتمان کند از همین رو داشتن این بازیکن برای هر تیمی یک رویا است».


هولسبک اما به طرفداران اندرلخت پیغام داد خرید بازیکنی مثل کاوه رضایی که ستاره اصلی شارلروا محسوب می شود چندان آسان نیست، درست مثل ستاره های مد نظر این باشگاه از اوبین و موسکرون که هر یک برچسب های 5 تا 7 میلیون یورویی در بازار زمستانی پیدا کرده اند.

 

شارلوا اندرلخت کاوه رضایی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت دیدنی شاهین در لحظه سرقت یک ساندویچ

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی از یک شخص منتشر شده که در لحظه باز کردن یک ساندویچ، با شکار سریع ساندویچ توسط شاهین گرسنه مواجه می‌شود. سرعت شاهین در لحظه شیرجه برای شکار به 320 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • سرعت دیدنی شاهین در لحظه سرقت یک ساندویچ
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • شکار از بالا