Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@02:27:07 GMT

واکنش بشار رسن به پنالتی که جنجال به پا کرد!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۴۷۳۲

واکنش بشار رسن به پنالتی که جنجال به پا کرد!

رکنا: بشار رسن درباره پنالتی بازی با بادران گفت: من با مدافع حریف درگیر بودم که این درگیری تا داخل محوطه جریمه ادامه داشت اما به هر حال پنالتی نبود ولی دیدید که نیمه دوم داور با یک اشتباه، اشتباه نیمه اولش را جبران کرد.

رسن که قراردادی دو ساله با پرسپولیس دارد، در دوران افت محسن مسلمان کمک حال تیم برانکو ایوانکوویچ بود و حالا در روزی که هافبک بازیساز اصلی سرخ ها به میدان نرفت، بار دیگر موثر ظاهر شد تا برانکو را بابت این خرید رو سفید کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینطور که به نظر می‌رسد رقابت او و مسلمان همچنان ادامه خواهد داشت چرا که هر دو درخششی پایان ناپذیر دارند و قصد جا زدن ندارند.
گفت و گو با این ستاره محبوب عراقی را بخوانید:
بعد از چند مسابقه غیبت به ترکیب اصلی رسیدی. دوران بیرون بودن از ترکیب چطور گذشت؟
خب به صلاحدید برانکو مقابل سپیدرود بازی نکردم تا به وضعیت صد درصدی برسم و بتوانم کامل در خدمت پرسپولیس باشم. به همین دلیل یک بازی هم کامل در میدان نبودم اما الان کاملا آماده‌ام و می‌توانم در خدمت پرسپولیس باشم.
برای نخستین بار در سیستم 2-4-4 لوزی
در راس لوزی خط میانی بازی کردی و نمایش خوبی هم داشتی. اینجا پست اصلی تو است یا در کناره‌ها راحت‌تری؟
خیلی من این ترکیب و چینش را دوست داشتم. مطمئنم اگر با این ترکیب بازی کنیم می‌توانیم تمام تیم‌ها را حتی با فاصله دو گل ببریم. این ترکیب و سیستم خیلی برایم جالب بود. نمی‌دانم در آینده با چه سیستمی بازی خواهیم کرد اما من این سیستم را خیلی دوست داشتم.
کمک داور بازی با اشتباهش اجازه نداد آمار دو پاس گل برای تو در این بازی ثبت شود. چطور شد در آن صحنه خودت هم می‌توانستی گل بزنی اما باز هم پاس دادی؟
قبلا هم گفته بودم که دوست دارم بیشتر سازنده گل باشم تا زننده گل.
صحنه پنالتی روی تو هم سر و صدای زیادی به پا کرد.
من با مدافع حریف درگیر بودم که این درگیری تا داخل محوطه جریمه ادامه داشت اما به هر حال پنالتی نبود ولی دیدید که نیمه دوم داور با یک اشتباه، اشتباه نیمه اولش را جبران کرد.
درباره گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تیم‌های الوصل، السد و برنده بازی نسف قرشی و الفیصلی اردن چه نظری داری؟ دوست داری تیم اردنی از پلی آف بالا بیاید؟
برای من فرقی نمی‌کند کدام تیم از پلی آف بالا بیاید. همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان خوب هستند و به‌عنوان قهرمان لیگ کشورشان یا منتخب کشورشان به این مسابقات می‌آیند. هر تیمی در این رقابت‌هاست مطمئنا ظرفیت بالایی دارد و هر گروهی سختی خاص خودش را دارد.
محسن مسلمان بعد از بازی قبل با انتشار پستی از تو به‌عنوان دوستش یاد کرده. به نظر می‌رسد با اینکه هم‌پستی و رقیب هستید اما رابطه خوبی با هم دارید.
محسن یکی از دوستان خوب من و صددرصد طراح تیم است. اینطور نیست که چون او در پست هافبک بازی می‌کند رقیب من است یا او رقیب من است. در پرسپولیس ظرفیت بازیکنان آنقدر زیاد است که هر کس در هر پستی می‌تواند بازی کند. مثلا سیدجلال مدافع میانی است اما ماهینی هم دفاع وسط بازی می‌کند پس نمی‌توانید بگویید رقیب ماهینی است. یا در پست دفاع چپ محمد انصاری هم جای شایان بازی می‌کند پس نمی‌توانید بگویید انصاری رقیب شایان است. در تیم ما همدلی رقابت را کاملا مثبت و با هدف کرده است.
فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند جام حذفی و لیگ را با هم ببرد؟
همیشه گفته‌ام که ما دنبال قهرمانی در هر دو جام هستیم.
برای بازی‌های تیم زیر 23 سال آسیا به تیم عراق دعوت شده‌ای. قرار است به این مسابقات بروی؟
بله دعوت شده‌ام. این بازی‌ها برایم خیلی مهم است چون بعد بین‌المللی دارد. عراق هم یکی از مدعیان این رقابت‌هاست.
ظاهرا برانکو هم موافقت کرده که بروی و مدتی طولانی در پرسپولیس نیستی.
آقای برانکو به من لطف دارد که اجازه داد بروم. من کاملا در اختیار ایشان گذاشته بودم که اگر اجازه بدهند بروم که خوشبختانه اجازه دادند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق را به ورزش و مردم ایران تسلیت می‎‌گویم. آقای اسکویی صدای ماندگار و جاودانی بودند و همه بیشتر از چهره با صدای ایشان آشنا هستم. انشالله که بیشتر قدر اسطوره‌ها را بدانیم.

او ادامه داد: او در بسیاری از اردوها حضور داشتند و این اواخر هم که بیمار بودند، من در بیمارستان همراهشان بودم که بسیار سرحال بودند و خاطرات گذشته را کامل یادش بود. فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد. خیلی با احترام نقد می‌کردند و برای همین دوستش داشتیم. فوتبال را طوری گزارش می‌کرد که انگار داخل ورزشگاه هستیم و زبان گویای رادیو بودند که به دل ما می‌نشست. این صدا تا سال‌های سال در یاد خواهد بود و هیچوقت یادمان نخواهد رفت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان تاکید کرد: بحث اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده مربوط به این است که با بودجه‌ای که داریم هیچ وقت در بحث فرهنگی ورود نکرده‌ایم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه‌ها نیست. ما مشکلاتی داریم که انشالله دست‌اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانینی بهتر و دقیق‌تر کنترل‌های بیشتری داشته باشیم. هر کسی که تخلف می‌کند باید سریعا به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی با نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوار هستم در این بازی هم موفق باشند تا مردم خوشحال باشند.

حمید استیلی درباره نتایج اوسمار در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای اوسمار در این زمان که بوده فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج قابل دفاعی داشته. باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کرد و آن زمان تصمیم بگیرند.

او همچنین به مسئله خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی است و جا دارد از آقای دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال افتاد. امیدوار هستم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم چون اگر می‌خواهیم یک کار تولیدی نتیجه‌بخش باشد، هیئت مدیره قوی نیاز دارد. این تیم‌ها، طرفداران زیادی دارند و همه مردم دنبال آنها هستند.

دیگر خبرها

  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است