Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:16:21 GMT

حمل مشعل المپیک توسط بهرام رادان +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۵۱۴۱

حمل مشعل المپیک توسط بهرام رادان +عکس و فیلم

بهرام رادان بازیگر مشهور ایرانی دقایقی پیش در سئول پایتخت کره جنوبی در برنامه حمل مشعل المپیک زمستانی2018 مشعل بازی ها را حمل کرد.

به گزارش مشرق، در دومین روز حضور تیم ایرانی حاضر در سئول، رادان به همراه دیگر چهره های اعزامی به کره که مثل عظیم قیچی ساز کوهنورد مشهور، حسن میرزا حسینی، بهناز شفیعی موتورسوار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. امروز در مسیر کوتاهی که برای مشعلداری برنامه ریزی شده بود در این برنامه عظیم 110 روزه که از سوی برگزار کنندگان و سامسونگ موبایل حامی مالی این برنامه در نظر گرفته شده شرکت کرد. المپیک زمستانی 2018 در شهر پیونگ‌چانگِ کره جنوبی برگزار می شود.

 


او در گفت وگویی کوتاه از حضور در این تجربه جالب و آشنایی با ورزشکاران فوق العاده ای که در این سفر با آنها آشنا شده ابراز رضایت کرد و گفت خوشحال است که مشعل المپیک را حمل می کند.

بهرام رادان بعد از حمل مشعل المپیک زمستانی  ٢٠١٨ در کره جنوبی گفت: حس خیلی خوب و عجیبی بود که توانستم این مشعل را حمل کنم. امیدوارم نمایندگان ایران در این مسابقات بتوانند عملکرد موفقی داشته باشند و همینطور در المپیک زمستانی بعدی که فکر می کنم سال ۲۰۲۲ در پکن هست، این روند ادامه پیدا کند. البته فرقی نمی کند که المپیک تابستانی باشد یا زمستانی، وقتی از ایران تیمی حضور داشته باشد، ما حمایت می کنیم؛ همانطور که مردم مرا حمایت کردند.


وی افزود: لحظه تاریخی زیبایی برای من بود. مطمئن بودم که اتفاق جهانی و بزرگی قرار است بیفتد. گروهی هم که اطراف ما بودند،‌ در افزایش این میزان هیجان کمک می کردند. جمعیت بسیار زیادی هم استقبال کرده بودند. وقتی به من می گفتند برای جمعیت دست تکان بده، تازه متوجه می شدم که اطراف چقدر حمعیت ایستاده است.


او با سروصدا و انرژی زیاد حضور خود در این برنامه جالب توجه را جشن گرفت.

منبع: ورزش سه ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس