Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۷ از افتتاح جشنواره زمستان ایرانی در مصلی تهران با مشارکت این منطقه خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با بیان این مطلب تصریح کرد: با فرا رسیدن روزهای پایانی فصل پاییز و نزدیک شدن شب یلدا با مشارکت شهرداری منطقه ۷ جشنواره زمستان ایرانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: این نمایشگاه از زمره نمایشگاه‌های فصلی بوده که شهروندان می‌توانند اقلام مورد نیاز را بدون واسطه خریداری کنند.

شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه این نمایشگاه در راستای اقتصاد مقاومتی برپا شده است، خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه در کنار عرضه محصولات مورد نیاز مردم با تخفیف ۳۰ درصد در آستانه شب یلدا، ویژه برنامه هایی برای آشنایی شهروندان با فرهنگ‌های محلی نیز اجرا می‌شود.

گفتنی است جشنواره زمستان ایرانی تا اول دی ماه (به مدت یک هفته) هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ در مجموعه چهلسرای مصلای امام خمینی (ره) دایر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با تعریض خط کندروی شرقی بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در منطقه ۲۱ و اجرایی شدن طرح تحکیم بزرگراه آزادگان بار ترافیکی این منطقه کاهش یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب