Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:08:38 GMT

بازار مرغ و ماهی آبادان نیازمند ساماندهی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۴۱۳۹

بازار مرغ و ماهی آبادان نیازمند ساماندهی است

به گزارش ایرنا آبادان از دیر باز به بازارهای آن معرف است که متاسفانه با وجود ساخت و رونق بازارهای بخش خصوصی به ویژه در هسته مرکزی شهر، بازارهایی که با مشارکت شهرداری برای ساماندهی برخی صنوف و دستفروشان شهر ساخته شده کم رونق باقی مانده است.
بازار عرضه مرغ و ماهی در لین هفت احمدآباد با مساحتی معادل هزار و ۳۰۰ متر مربع با ۶۵ باب غرفه تجاری و اعتبار ۹۰ میلیون ریال به منظور ساماندهی فروشندگان مرغ و ماهی و تره بار از محل اعتبارات شهرداری ساخته شده ولی هیچ استفاده ای از آن نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از کسبه محلی بازار شهید ارغنده آبادان در این رابطه به ایرنا گفت:از پارسال بازار جدید توسط شهرداری ساخته شده ولی هنوز غرفه های آن را در اختیار دستفروشان و بازاریان قرار نداده اند.
احمد نصاری اظهار کرد:فروشندگان در شرایط سخت و غیر بهداشتی کالای خود را به فروش می رسانند که این مهم باعث کاهش مشتری نیز شده است.
وی از شورای شهر و شهرداری آبادان خواست تا نسبت به واگذاری مغاره های جدید به کسبه اقدام کنند.
یکی دیگر از اهالی احمدآباد آبادان گفت:وجود بازار دستفروشان در حاشیه خیابان به ویژه فروشندگان مرغ زنده و ماهی فروشان در لین هفت احمدآباد علاوه بر ایجاد ترافیک،بهداشت منطقه را به مخاطره انداخته است.
نسرین احمدی افزود:بازاری که پارسال توسط شهرداری ساخته شده می تواند بخشی از مشکلات فروشندگان و مردم منطقه را برطرف کند.
وی اظهار کرد:بیشتر اهالی مناطق حاشیه شهر آبادان خرید خود را از منطقه احمد آباد به ویژه لین هفت انجام می دهند و جا دارد که شهرداری توجه خاصی به بهداشت و نظافت عمومی در این منطقه داشته باشد.

** تعیین تکلیف بازار لین هفت تا 2هفته آینده
رییس شورای اسلامی شهر آبادان به ایرنا گفت:نشست هایی در این خصوص در شورای اسلامی شهر برگزار و وضیعت بازار لین هفت احمد تا 2 هفته آینده تعیین تکلیف می شود.
حسن کمری اظهار کرد:درصدد شناسایی و واگذاری غرفه های بازار به افراد واجد شرایط و کسبه واقعی بازار هستیم.
شهردار آبادان نیز به ایرنا گفت:شهرداری ساماندهی بازارهای مرغ و ماهی و تره بار آبادان را در دستور کار خود قرار داده است.
حسین حمیدپور افزود:برنامه ریزی کوتاه مدت ساماندهی تدریحی بازار فیه، بازار جمشید آباد و بازار لین یک در دستور شهرداری آبادان قرار دارد.
وی مشارکت اتاق اصناف در نیازسنجی و ساماندهی بازارهای شهر آبادان را خواستار شد و گفت: بازارهای قدیمی با هدف رونق اقتصادی آنها اجرایی و بدون شک برای تحقق آن نیاز به همفکری و نیاز سنجی با بخش خصوصی و اتاق اصناف هستیم.
3015/7165 / 6037
خبرنگار: عدنان جواهری ** تنظیم کننده: حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک

دادستان عمومی و انقلاب فردیس به شهرداری این شهر دستور داد سریعا نسبت به ساماندهی و حل مشکلات یک پارک که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده ورود کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر صدور دستور به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضایی گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علی رغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز است و همین موضوع موجبات محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه‌ به علت حضور اراذل و توزیع مواد مخدر، و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

وی افزود: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !