Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@20:16:45 GMT

گیوه‌چی، مدال نقره را از آن خود کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۶۳۹۹

گیوه‌چی، مدال نقره را از آن خود کرد

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات جهانی ساواته در شرایطی برگزار شد که حریف فرانسوی به دلیل مسابقه در کشور خود، از حمایت کامل تماشاگران حاضر در سالن سود می‌برد، ضمن اینکه مصدومیت شدید گیوه چی از ناحیه زانو و به فاصله اندکی پیش از اعزام باعث شد تا عملاً نتواند تمامی توانمندی فنی خود را در این‌مسابقه به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی جهان برای نخستین‌ بار در استایل کامبت (غیرکنترلی) و در وزن ۸۵- کیلوگرم برای ساواته ایران حاصل شد.

از ۸ وزن مسابقاتی رده مردان، ساواته کاران فرانسوی به فینال ۷ وزن راه پیدا کرده بودند که در مسابقات شنبه شب به میزبانی تولوز، چهار فینال رده مردان برگزار شد و قهرمانان فرانسوی در سه مسابقه دیگر مقابل کروواسی، اوکراین و ایتالیا نیز با کسب مدال طلا به کار خود پایان دادند.

مصدومیت شدید، مانع کسب نشان طلای ساواته جهان توسط جمشید گیوه‌چی در فینال پیکارهای وزن ۸۵- کیلو شد.

602

ایران فدراسیون ساوانه مسابقه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!

بوکسور جوان ایران، عنوان قهرمانی و مدال طلای قاره آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم اردیبهشت در قزاقستان آغاز شده و تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

امروز دوشنبه، دیدارهای نهایی اوزان مختلف رده سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی بوکسور شایسته ایران که با ناک اوت راتهیل از هند به فینال رسیده بود، به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان رفت.

اسماعیلی در مبارزه فینال نیز در هر سه راند، برتری محسوسی بر حریف داشت و با ضربات سنگین خود، حریف قدرتمند ازبکستانی را گرفتار کرد. در نهایت وی این دیدار حساس را با برتری به اتمام رساند و سزاوارانه قهرمان جوانان آسیا شد و مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این و در رده سنی جوانان، امیررضا سلطانی در وزن ۵۴ کیلو و امیررضا ملک‌خطابی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند. با این اوصاف تیم جوانان ایران با کسب یک مدال طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.

همچنین تیم ملی امید نیز که نخستین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد، توسط محمد محشری در ۷۵ کیلو، سیدعلی سیدصدری‌ در ۸۶ کیلو و رضا خلیل‌زاده در ۹۲ +کیلوگرم، صاحب سه مدال برنز شد.

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی