Web Analytics Made Easy - Statcounter


بهارستان- جلسه نقد و بررسی کتاب « راز کلبه چوبی » با حضور جمعی از دوستداران کتاب هم‌ زمان با هفته پژوهش در شهرستان بهارستان برگزار شد.

به گزارش امتداد نیوز، جلسه نقد و بررسی کتاب « راز کلبه چوبی»  نوشته بدری مشهدی با حضورمژگان داداشی رئیس اداره کتابخانه های عمومی، علیرضا حامی به‌عنوان منتقد ، بدری مشهدی  به‌عنوان نویسنده کتاب ، مرحمتی عضو شورای شهر گلستان و چراغی مسئول فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه 2 و جمعی از دوستداران کتاب در کتابخانه عمومی شهید بهشتی شهرگلستان  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، در ابتدای جلسه مژگان داداشی  رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهارستان ، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش ، اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین جلساتی شناخت بهتر جوانان از موضوع نقد و افزایش آگاهیهای فنی نویسندگان شهرستان از مقوله نگارش کتاب و ارتقا فرهنگ مطالعه می باشد.

در ادامه تعدادی از دوستداران کتاب به نقد بخشهایی از کتاب « راز کلبه چوبی» پرداختند .

سپس علیرضا حامی منتقد کتاب و از فعالان ادبی شهرستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی گفت: فضا سازی ،شخصیت سازی ،دیالوگها ،ارتباط موضوعی و پیرنگ و جذب مخاطب بین فصول کتاب و زاویه دید کتاب مناسب و فنی نوشته شده بود.

وی افزود : ولی کتاب معایبی هم از جمله تصویر سازی ضعیف طرح روی جلد و میان صفحات ،استفاده از کلمات غیر مصطلح و استفاده اندک اصوات داشت .

بدری مشهدی  نویسنده کتاب در ادامه با تشکر از رئیس فرهنگ دوست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهت تشکیل این جلسه گفت: در این شهرستان دوستان خوبی پیدا کردم و خیلی خوشحالم که برای نوجوانی نوشتم که روزی فرمانروایان خانواده ها خواهند بود و نسلی فرهنگی را تربیت خواهند نمود.

وی اظهار داشت : یکی از بزرگترین مشکلات نوشتن کتاب در کشور عدم هماهنکی لازم بین سرویراستار،ناشر و نویسنده می باشد که شاید دلیل وجود مشکلات فزاوان در کتابها همین است.

نویسنده کتاب راز کلبه چوبی  افزود:مشکل ضعف تصویر سازی کتاب من هم از عدم هماهنگی همین سه راس بود که انشا اله در آثار بعدی اصلاح خواهد شد.

بدری مشهدی در خصوص چاپ  آثار بعدی خود بیان کرد : در آینده ای نزدیک مجموعه آثار داستان کوتاه ویژه نوجوانان و کتاب نقدی بر جداسازی مدارس در ایران را به چاپ خواهم رساند.

true برچسب ها : بهارستان نقد کتاب کتابخانه های عمومی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند