Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@06:46:04 GMT

تعقیب و گریز برای دستگیری سارق حرفه ای در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۶۵۸۰

تعقیب و گریز برای دستگیری سارق حرفه ای در همدان

همدان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: سارق باطری وسایل نقلیه توسط عوامل کلانتری 14 شهر همدان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ پژمان قویمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از دریافت اخباری مبنی بر سرقت باطری چند دستگاه وسیله نقلیه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تیم های گشتی کلانتری 14 هنگام گشت زنی در منطقه 'پرسی گاز' در شهر همدان به راننده یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده که راننده با دیدن ماموران از محل متواری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تعقیب و گریز برای دستگیری این فرد آغاز شده و راننده پراید برای فرار از دست پلیس به سمت زمین های کشاورزی می رود که خودرو در داخل زمین گیر می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: سارق 26 ساله به صورت پیاده پا به فرار گذاشت و قصد داشت با استفاده از تاریکی هوا متواری شود.
سرهنگ قویمی افزود: عوامل انتظامی این سارق را دستگیر کرده و در بازرسی از خودروی این متهم چهار دستگاه باطری به همراه 20 قطعه پنل کشف شد.
آمار سرقت در همدان در سال جاری 29 درصد کاهش داشته است.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل