Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@21:56:00 GMT

حسین محب اهری «دن کیشوت» می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۶۸۴۱

حسین محب اهری «دن کیشوت» می‌شود

به گزارش جهان نيوز، نمایش «هملت و دن کیشوت» جدیدترین تجربه کارگردانی تاجبخش فناییان مدرس و کارگردان تئاتر است که در بهمن و اسفند سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه خواهد رفت. نمایش «هملت و دن کیشوت» این روزها تمرین های خود را سپری می کند.

در این اثر نمایشی که طراحی صحنه آن برعهده خسرو خورشیدی و موسیقی آن بر عهده سعید ذهنی است، حسین محب اهری در نقش دن کیشوت و سیامک صفری در نقش هملت حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاظم بلوچی، امیر کربلایی زاده، بهناز نادری، شیوا خسرومهر، وحید نفر، بهرام بهبهانی و مهدی حاجیان از دیگر بازیگران این اثر نمایشی هستند.

این اثر نمایشی با حدود ۳۲ بازیگر به صحنه خواهد رفت.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید