Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام ضروری در قالب ارسال پنجمین محموله کمک های مردمی توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان با 16 کامیون به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.
وی اظهار داشت: این کمک ها شامل مواد غذایی فاسد نشدنی، پتو، چادر و ست های بهداشتی که توسط اعضا و کارکنان سراسر شعب، بسته بندی و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولی پور خاطرنشان کرد: با وقوع زلزله در غرب کشور در آبان ماه امسال، جمعیت هلال احمر گیلان نسبت به استقرار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در سراسر شعب هلال احمر استان اقدام کرد.
وی بیان داشت: کمک های جمع آوری شده در پایان هر روز توسط 120 نفر در سراسر شعب هلال احمر گیلان به صورت منظم در قالب مواد غذایی ، پوشاک ، لوازم گرمایشی و سایر مواد ضروری تفکیک و بسته بندی و برای ارسال آماده می شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با قدردانی از مردم نوع دوست استان برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور یادآور شد: بیش از شش میلیارد تومان کمک های های غیرنقدی و 324 میلیون تومان کمک های نقدی جمع آوری شده که این کمک ها تاکنون، در پنج مرحله به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آبان ماه امسال در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که بر اساس اعلام مسئولان، صدها کشته و هزاران مصدوم داشت.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه ، 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی در ۴ استان کشور درپی وقوع سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، بابک محمودی با اشاره به هشدار چند روز پیش سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های شدید در اکثر استان‌های کشور گفت: به دنبال این هشدار سازمان امداد و نجات امدادگران خود را به حالت آماده باش درآورد که این آماده‌باش همچنان و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از صبح امروز در هفت استان بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، همدان، خوزستان و اصفهان شاهد بارش شدید باران و آبگرفتگی بودیم، گفت: از میان این هفت استان تاکنون در مناطقی از چهار استان عملیات امدادی انجام شد که همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: بر این اساس در استان خوزستان با آبگرفتگی در مناطقی از شهرستان‌های دزفول، لالی و آغاجاری مواجه هستیم و امدادرسانی در این مناطق توسط تیم‌های امدادی در حال انجام است. در استان بوشهر نیز آبگرفتگی در مناطقی از شهرستان‌های دیلم، کنگان، گناوه، جم و دشتی گزارش شده که امدادرسانی در دیلم و گناوه که شدت حادثه بیشتر بوده، در حال انجام است.

محمودی افزود: همچنین در استان‌های اصفهان و فارس نیز امدادرسانی در شاهین شهر، سپیدان، فسا و بختگان ادامه دارد. گزارش نهایی از اقدامات انجام شده اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وضعیت بارش‌ها در کشور از شهروندان و مسافران خواست که از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان