Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ بر اساس اعلام سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر؛ سامانه خط تلفن ویژه اطلاعات دارویی سازمان تدارکات پزشکی این جمعت با شماره «۴۱۶۵۱» راه اندازی شد.
این خط تلفن ویژه اطلاعات دارویی به‌منظور اطلاع‌رسانی به‌روز و پاسخگویی به بیماران و مراجعان به داروخانه‌های مرکزی و فوق‌تخصصی (تک‌نسخه‌ای) هلال‌احمر و همچنین تکریم و رفاه آنان، با شماره ۴۱۶۵۱ راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، در این سامانه داروخانه‌ها و واحد‌های مربوطه؛ به صورت فهرست ۹ گزینه‌ای تعریف شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. اطلاعات دارویی، داروخانه مرکزی، داروخانه فوق تخصصی (تک‌نسخه‌ای)، داروخانه تهرانپارس، داروخانه جزیره کیش، بیمه‌گری، ساعات کاری و نشانی داروخانه‌های هلال‌احمر از جمله بخش‌های این سامانه است و هموطنان می‌توانند به صورت مستقیم اطلاعات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند.
شایان ذکر است ساعات پاسخگویی از طریق خط تلفن ویژه به شرح ذیل است:
* اطلاعات دارویی از ساعت ۸ صبح الی ۲۱
* داروخانه مرکزی هلال احمر از ساعت ۸ صبح الی ۲۱
* داروخانه فوق تخصصی (تک نسخه ای) از ساعت ۸ صبح الی ۱۹
* داروخانه تهرانپارس از ساعت ۸ صبح الی ۱۹
* داروخانه جزیره کیش از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۲
لازم به توضیح است شبکه داروخانه‌های سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر به‌خصوص داروخانه مرکزی، به‌عنوان نخستین داروخانه مکانیزه در کشور با همکاری داروسازان مجرب، دارو‌های تخصصی، فوق‌تخصصی، خاص و دارو‌های پرونده‌ای (از قبیل: دارو‌های بیماران پیوندی، دیالیز و بیماران M.S) و دارو‌های تک نسخه‌ای را که بیشتر آن‌ها تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور است، عرضه می‌کند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظن ربوده‌شدن یسنا تقویت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی و انقلاب کلاله از تقویت ظن ربوده شدن یسنا خبر داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا با تشکیل پرونده قضائی عملیات جست‌وجو و اقدامات قضائی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد، ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها، با توجه به شواهد و قرائن ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه‌های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند.

عصر روز گذشته یسنا توسط کایت سوار جمعیت هلال احمر در میان اراضی کشاورزی منطقه مفقود شده پیدا و سالم به خانواده تحویل شد.

کد خبر 6095564

دیگر خبرها

  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • یسنا احتمالا ربوده شده بود
  • ظن ربوده‌شدن یسنا تقویت شد
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان