Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:22:36 GMT

نقشه راه شورای شهر بوشهر در دست تدوین است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۷۸۴۵

نقشه راه شورای شهر بوشهر در دست تدوین است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه بهبود مبلمان شهری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد گفت: نقشه راه شورای شهر بوشهر در دست تدوین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، کیوان هاشم‌زاده  صبح امروز در نشست اعضا شورای شهر بوشهر با استاندار با تاکید بر توجه به پشتوانه علمی و مهندسی اظهار داشت: از این شورا هیچ کار غیراصولی و بدون پشتوانه علمی و فنی دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر بر تدوین نقشه راه شورای شهر بوشهر تصریح کرد: در مدت فعالیت شورا، از حضور نخبگان بخش‌های مختلف شهر استفاده کرده و نقشه راه شورای شهر بوشهر در دست تدوین است.

عضو شورای شهر بوشهر در این دیدار از استاندار بوشهر سه درخواست در حوزه شهری مطرح کرد و گفت: واگذاری پارک لیان به شورای شهر از تاکیدات این نهاد است تا زمینه جذب سرمایه گذاران به این پارک فراهم شود.

هاشم‌زاده  با تاکید بر واگذاری  مدیریت دهکده گردشکری بوشهر به شهرداری بوشهر خاطر نشان کرد: از آنجا که برای اجرای دهکده گردشگری بوشهر هزینه‌های زیادی شده و اکنون این طرح بلاتکلیف است انتظار می‌رود با شرایط ویژه، مدیریت این دهکده به شهرداری بوشهر واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه ورودی شهر بوشهر زیبنده مرکز استان نیست بیان کرد: به توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، شاهد حضور مسافران نوروزی در شهر بوشهر هستیم و وضعیت فعلی ورودی شهر بوشهر زیبنده مرکز استان نیست.

عضو شورای شهر بوشهر از تدوین  پروژه‌های جدید در شهر بوشهر خبرداد و افزود: از هفته آینده پروژه‌های مهمی برای شهر بوشهر تدوین می‌شود و برای تسریع در اجرای آنها سه شیفت کاری تعریف شده است لذا از استاندار تقاضای حمایت مالی برای تکمیل ورودی شهر بوشهر  می‌شود.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد

بهنام امانی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

امانی اضافه کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها