Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- شهردار یاسوج از هدفگذاری برای تدوین طرح جامع گردشگری یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نهستن مقدم ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تحقق این طرح، توسعه گردشگری و رفع مشکلات در حوزه زیرساخت های گردشگری را شاهد خواهیم بود.

مقدم با اشاره به درخواست آموزش و پرورش استان در رابطه با تجاری سازی بخشی از اردوگاه تفریحی آبشار این دستگاه اظهار کرد: این امر می تواند باعث حلاوت تجاری سازی و سوق سایر مالکین به این سمت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین مباحث ترافیکی نیز از مشکلات آبشار یاسوج است و شهرداری آمادگی دارد در سایر مناطق در عوض زمین های منطقه هدف زمین در اختیار دستگاه قرار دهد.

مقدم آبشار یاسوج را از ظرفیت های مهم گردشگری شهر یاسوج دانست و بر توسعه گردشگری با رعایت چارچوب های قانونی تاکید کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است