Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - در هفته هفدهم از رقابتهای فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیم سپیدرود رشت برابر شهرداری تولمشهر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت عصر شنبه در جریان این مسابقه با نتیجه سه بر صفر برابر شهرداری تولمشهر به برتری دست یافت.
در جریان این دیدار به میزبانی سپیدرود در رشت ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود با تسلط کامل و با برتری در این دیدار ، همچنان به روند صدرنشینی خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته هفدهم لیگ جوانان گیلان ، تیم فوتبال بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه یک بر صفر تیم ایرانمهر رشت را شکست داد و بازی تیمهای فوتبال جوانان شهرداری ماسال و شهدای نویر انزلی با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید.
در دیگر بازی های انجام شده نیز ، تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با نتیجه یک بر صفر برابر نصر رشت به برتری رسید و تیم فوتبال جوانان سرخپوشان لاهیجان با نتیجه 2 بر یک تیم شهرداری روسر را شکست داد.
در جدول رده بندی و تا پایان هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیم سپیدرود رشت با کسب 37 امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم بنادر و دریانوردی انزلی نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار دارد ، تیم شهدای نویر انزلی با کسب 33 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و تیم قصر لاهیجان نیز با کسب 32 امتیاز چهارم است.
در رقابتهای فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان ، 12 تیم در یک گروه به صوت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

آفتاب‌‌نیوز :

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم، صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی، جام قهرمانی را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس