Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، بیان محمودی در خصوص دیدارهای لیگ برتر اظهار داشت: هفته نهم لیگ بازی بسیار سخت و حساسی را برابر تیم شهرداری بم داشتیم. بم تیم بسیار قوی و یکدستی است که تاکنون هیچ باختی را هم در تجربه نکرده بود. بازیکنان راهیاب برای پیروزی برابر این تیم قدرتمند هم قسم شده بودند.

وی افزود: ما برابر تیم سیرجان پیروز شده بودیم و تمام تمرکزمان این بود که تیم شهرداری بم را هم شکست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس در یک هفته گذشته روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردیم. دو روز آخر حتی بازیکنان را از فضای مجازی دور کردیم.

سرمربی تیم راهیاب ادامه داد: از شاگردانم بسیار راضی هستم. در زمین بازی بسیار خوب بازی کردند. آنها دو، سه موقیعت گل را خلق کردند که دروازه‌بان خوب شهرداری بم آنها را گرفت. در نهایت توانستیم با یک گل پیروز بازی باشیم و سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاوریم.

محمودی یادآورشد: بازی بعدی ما برابر سپاهان است. به طور حتم بازی سختی خواهد بود. برای پیروزی برابر این تیم نیز خود را آماده می‌کنیم. خداراشکر لیگ امسال در مقایسه با فصل پیش جذاب تر شده است و پیش بینی نتایج بازی تا حدودی سخت است به همین دلیل نمی‌توان از حالا گفت برنده دیدارهای پیش رو کدام تیم است.

وی اشاره ای هم به رنکینگ جدید تیم ملی فوتبال بانوان ایران داشت و گفت: عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی باعث می‌شود تا در رنکینگ جهانی سقوط کنیم. البته تنها جایگاه مان در رتبه بندی فیفا مهم نیست. نداشتن تیم ملی و بازی‌های دوستانه باعث می‌شود از آماده سازی و به روز بودن دور شویم. این در حالی است که تیم‌های شرق آسیا مدام در حال برگزاری بازی‌های دوستانه و حضور در تورنمنت‌های مختلف هستند. نداشتن بازی‌های تدارکاتی باعث عقب گرد فوتبال بانوان می‌شود.

601

فوتبال بانوان لیگ برتر شهرداری بم سرمربی دروازه‌بان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد

شهردار شهرکرد با بیان این که وجود پیاده راه در شهر می‌تواند یک ظرفیت گردشگری خوبی ایجاد کند، گفت: در کنار مسیر گردشگری فرهنگ و هنر پروژه پیاده راه شدن خیابان ملت در سال جاری شروع می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد حسین واحدیان امروز _سه شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در اولین جلسه کمیته گردشگری شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: یکی از پارامتر های توسعه‌های پایدار هر شهر توجه به حوزه گرشگری است نحو مدیریت گردشگری نیازمند برنامه ریزی صحیح و دقیقی است که منجر به درآمد پایدار یا بلعکس تخریب اجتماعی فرهنگی و هزینه گزاف می‌شود.

وی با بیان این‌که در سالیان گذشته به موضوع گردشگری در بودجه شهرداری نگاه ویژه‌ای شده، افزود: در صورتی که ظرفیت های شهری معرفی شود ولی زیرساخت‌های گردشگری مناسبی وجود نداشته باشد نتیجه عکسی در جذب گردشگر به وجود می‌آید، در کنار معرفی شهرکرد باید زیر ساخت‌ها برای حضور مسافران مهیا شود.

شهردار شهرکرد گفت: در راستای تکمیل مسیر گردشگری فرهنگ و هنر به علاوه سازمان عمران باید دیگر سازمان‌ها هم پای کار بیایند.

واحدیان با بیان اینکه وجود پیاده راه در شهر می‌تواند یک ظرفیت گردشگری خوبی ایجاد کند، ادامه داد: در کنار مسیر گردشگری فرهنگ و هنر پروژه پیاده راه شدن خیابان ملت در سال جاری شروع می‌شود و مردم در این خصوص سوالاتی دارند که باید این موضوع تبیین شود.

وی اضافه کرد: برای جهانی شدن شهرکرد شهر ملی نمد باید دستگاه‌های مختلف فرای شهرداری پای کار باشند

شهردار شهرکرد خاطر نشان کرد: از روز شهرکرد به عنوان یک ظرفیت گردشگری مناسبی برای حضور گردشگران باید استفاده شود و اقدامات موئثر جهت ملی شدن این روز باید عملی شود.

توسعه گردشگری، توسعه شهر را در پیش دارد

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، در این جلسه اظهار کرد: با توسعه بخش گردشگری، جذب گردشگر و مسافر به استان و شهر شهرکرد موجب رونق بازار و توسعه سایر بخش‌ها می شود.

وی با بیان این‌که حوزه گردشگری و نمد در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد به صورت جدی دنبال می شود گفت: هم اکنون در این دو حوزه از کارشناسان مجرب و متخصص در حال فعالیت هستند که خوشبختانه چند سال گذشته در حوزه‌های گردشگری و نمد رشد خوبی صورت گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران و معرفی شهرکرد به عنوان شهر ملی‌نمد به سایر استان‌های کشور یکی از اقدامات مثبت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بوده است.

ایازی تصریح کرد: اقدام مهمی که سال گذشته از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در بخش گردشگری صورت گرفته، مشخص شدن مسیر گردشگری است که از سقاخانه ارباب میرزا شروع و به کوی نمدمالان منتهی می‌شود.

کد خبر 749437

دیگر خبرها

  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد