Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست خبری با موضوع یلدای مقاومت غنچه‌های مدافع حرم، پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود بنیادی، سخنگوی قرارگاه مرکزی سفیران نور، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ثبوت، دبیر قرارگاه مرکزی سفیران نور و جمعی از اصحاب رسانه در سالن سلمان هراتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام بنیادی، سخنگوی قرارگاه مرکزی سفیران نور، با اشاره به این موضوع که مرحله اول پویش مردمی جشن تولد غنچه‌های مقاومت و تکریم از فرزندان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم، ۲۶ شهریورماه امسال درتهران و در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد و درحال برنامه‌ریزی هستیم تا مرحله دوم این پویش را شهر مقدس قم؛ حرم حضرت معصومه (س)، سالن همایش امام خمینی (ره)، جنب گلزار شهدای قم برگزار کنیم که البته زمان دقیق آن مشخص نیست و متعاقبا از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
وی افزود: هدف از برگزاری پویش‌های مردمی، بزرگداشت نام و یاد خاطره شهدای مدافع حرم و ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است. همچنین مقام معظم رهبری سه امتیاز را برای شهدای مدافع حرم قائل بودند. دفاع از حرم اهل بیت (ع) عراق و سوریه، شهادت شهدای مدافع حرم در غربت و جنگیدن در کشوری دیگر از جمله امتیازاتی بوده که مقام معظم رهبری برای شهدای مدافع حرم قائل بودند.
سخنگوی قرارگاه مرکزی سفیران نور، تصریح کرد: در اولین دوره پویش، گروه عمو اخوان و عموپورنگ شرکت کردند و برنامه شاد و مفرحی بود. در مرحله دوم پویش متوسط سنی فرزندان شهدای مدافع حرم ۱۲ سال است و سعی داریم برنامه‌ای متناسب این سن برگزار کنیم. در برنامه دوم پویش فرزندان شهدای زینبیون (شهدای پاکستان) و فرزندان شهدای فاطمیون (شهدا افاغنه) حضور دارند.
وی بیان کرد: یکی از دلایلی که برنامه دوم پویش مردمی را در قم برگزار خواهیم کرد، به این دلیل بود که تعداد بسیاری از فرزندان و خانواده‌های تیپ زینبیون و فاطمیون در قم زندگی می‌کنند. همچنین سومین پویش مردمی را اواخر سال در مشهد برگزار خواهیم کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان