Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کرمان:بسیج دانشجویی کرمان جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری ققنوس ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان را برگزار می کند.
توضیحات برگزاری این جشنواره به شرح زیر می باشد:
  بسمه تعالی ملاحظات "جشنواره ادبی،  هنری ققنوس"
باتوجه به نقش دانشجو در پیشبرد فرهنگ، ادب و هنر جامعه و اعتلای فرهنگی و هنری و جریان سازی،  در این زمینه بسیار حائز   اهمیت است و از این جهت تلاش در راستای انسجام در حوزه هنر دانشجویی بسیار مهم و ارجمند است جشنواره سراسری ادبی،  هنری ققنوس در جهت همسویی و همدلی میان هنرمندان و فعالان فرهنگی دانشجویی در راستای ارزشهای انقلاب اسلامی و ایجاد انسجام و تاثیر گذاری بر فضای فرهنگی هنری استان با مشارکت کلیه دانشجویان و کانون های فرهنگی، ادبی و هنری دانشجویی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نحوه ثبت نام
بعد از انتخاب موضوع مورد نظر فرم ثبت نام را دانلود و تکمیل کرده و به همراه مستندات هر موضوع، آن را به دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه و یا شهرستان خود تحویل دهید. موضوعات جشنواره: دینی و مذهبی، ملی، اقتصاد مقاومتی، مطالبه گری معضلات اجتماعی،مقاومت اسلامی و استکبار ستیزی مشخصات مورد نیازآثار و مستندات آن: تعیین بخش و موضوع دقیق اثر   ضمیمه نمودن مستندات اثر  ( عدم ارائه مستندات مورد لزوم، موجب عدم ارزیابی اثر و فعالیت خواهد شد)   جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09136651556 تماس حاصل نمایید.  
بخش های  قابل پذیرش در جشنواره
  مستندات مورد لزوم آثار جهت ارزیابی سایر( درصورت وجود) شعر، داستان کوتاه، فیلم نامه، نمایش نامه هر اثر بر روی کاغذ A4 با فونت 12 تایپ شده و به دبیرخانه ارسال شود. اثر حتماً باید متناسب با موضوعات جشنواره باشد 2.فیلم کوتاه، کلیپ، مستند،  انیمیش هر اثر بروی یک CD کپی شده و به دبیرخانه ارسال شود. اثر حتماً باید متناسب با موضوعات جشنواره باشد تئاتر، استند آپ کمدی هر اثر بروی یک CD ضبط شود و به دبیرخانه ارسال شود. اثر حتماً باید متناسب با موضوعات جشنواره باشد 4. موسیقی هر اثر بروی یک CD ضبط شود و به دبیرخانه ارسال شود. اثر حتماً باید متناسب با موضوعات جشنواره باشد 5.  پوستر و  عکس هر اثر بروی یک CD کپی شده یا بر روی کاغذی متناسب(از نظر کیفیت و اندازه) با اثر چاپ شود و به دبیرخانه ارسال شود. اثر حتماً باید متناسب با موضوعات جشنواره باشد 6.   نقاشی و کاریکاتور هر اثر بروی بر روی کاغذی متناسب(از نظر کیفیت و اندازه) با اثر طراحی شود و به دبیرخانه ارسال شود. اثر حتماً باید متناسب با موضوعات جشنواره باشد 7.  خوشنویسی هر اثر بروی بر روی کاغذی متناسب(از نظر کیفیت و اندازه) با اثر نوشته شود و به دبیرخانه ارسال شود اثر حتماً باید متناسب با موضوعات جشنواره باشد    انتهای پیام/
 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان