Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان به اصول و سیاست های گرامیداشت ایام الله دهه ی فجر اشاره کرد و گفت: مهم ترین نکته قابل توجه ، تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است که متاسفانه علی رغم امکاناتی که داشتیم نتوانستیم در این امر موفق باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زنان کویر ، مهدی صدفی صبح امروز در جلسه ی کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر گفت: در هر جامعه و کشوری روزهایی به عنوان روزهای ماندگار با نگاه و تفکر به آداب و فرهنگ آن کشور ثبت و ضبط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران علاوه بر بعد فرهنگی به بعد اعتقادی و دینی نیز برای ماندگاری روزها و تاریخ توجه می شود و این سبب می شود تا برای حفظ مناسبت های ملی و مذهبی با عشق و تلاش بیشتری قدم برداشت.   وی بیان داشت: خداوند می فرماید بهترین ابزار برای هدایت بشری تذکر دادن به ایام الله است لذا ایام الله روزهایی است که در آن خداوند توجه و عنایات ویژه ای داشته است.   صدفی به اصول و سیاست های گرامیداشت ایام الله دهه ی فجر اشاره کرد و توضیح داد: مهم ترین نکته قابل توجه ، تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است که متاسفانه علی رغم امکاناتی که داشتیم نتوانستیم در این امر موفق باشیم.   رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان ادامه داد: توضیح پیرامون علل شکل گیری انقلاب برای جوانان و آیندگان  از مهم ترین اقدامات است که اگر امروز مسائل به خوبی ثبت و تبیین نشود در آینده دچار تحریف خواهیم شد چرا که دشمن به دنبال این است که  یک نظام دینی را ناکارآمد جلوه دهد.   وی اظهار داشت: برگزاری جشن در ایام الله دهه ی فجر به واقع توجه دادن به بعد تبلیغی است در حالیکه باید برای دنبال کردن بعد تبیینی دارای گروه و تیم تخصصی باشیم  اما متاسفانه آنچه که در مسائل فرهنگی از آن استفاده نمی کنیم گروه متخصص است.   صدفی در ادامه به سایر اصول و گرامیداشت یوم الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: توجه به محتوای تاثیرگذار، فراگیر بودن برنامه ها برای همه ی اقشار، استفاده از فکر و اندیشه همه ی گروه ها و استفاده از فضای مجازی نیز سایر راه ها و امکاناتی است که می توان از آن در جهت گرامیداشت ایام الله دهه فجر بهره برداری کرد.   انتهای پیام/م  

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» نوشته سیّد مهدی موسوی توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

علم در نگاه رهبر انقلاب، یکی از محورهای مهمّ تمدّن انسانی است و خود از همین منظر تمدّنی و با رویکرد فلسفی - الهیّاتی به علم و علوم انسانی می‌نگرند. ایشان در بیانات و نوشته‌های خود افقهای جدیدی را مورد نظر دارند که انسان را وا می‌دارد تا فراتر از فلسفه‌های رایج به دیدگاه‌های ایشان توجّه بیشتری کند.

ایشان به عنوان یک مجتهد و حکیم عالی‌قدر صاحب سبک خاص در تبیین و تحریر معارف اسلامی و انسانی هستند و در تحلیل امور انسانی از افق‌های جدید انسانی و تمدّنی پرده برمی‌دارند و آن را در موضع‌گیری‌های خود در عرصه‌ی راهبری جامعه و مواجهه‌ی تمدّنی با پدیده‌های داخلی و خارجی به کار می‌گیرند.

کتاب مورد اشاره در ۱۱ فصل می‌کوشد به واکاوی نظریّه‌ رهبر انقلاب در موضوع علوم انسانی اسلامی بپردازد.

کتاب «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» نوشته سیّد مهدی موسوی در ۸۳۲ صفحه و در قطع وزیر و با شمارگان ۲ هزار جلد و با بهای ۴۲۰ هزار به زودی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6097066 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبرانقلاب در راه نمایشگاه کتاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظّم انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود