Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، محمد علی نجفی روز یکشنبه در نشست کارگروه صادرات غیرنفتی البرز افزود: سهام این پایانه باید به بخش خصوصی واگذار شود و در جلسه ویژه ای نیز اولویت های این طرح با بررسی میزان اختصاص اعتبار سفر رییس جمهوری مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: زیبنده نیست در استان البرز فرودگاه پیام مستقر باشد اما سایت نمایشگاهی و پایانه صادراتی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی ادامه داد: تراز صادراتی استان البرز روی موج مثبت قرار دارد، اما هنوز این استان سایت نمایشگاهی برای معرفی و فروش تولیدات داخلی ندارد.
استاندار البرز با تاکید بر لزوم ورود بخش خصوصی برای سهامداری سایت نمایشگاهی استان، گفت: شرکت های بزرگ تجاری که به تازگی در صادرات نیز رکورد دار بوده اند، برای واگذاری سهام این سایت در اولویت انتخاب قرار خواهند گرفت.
نجفی در خصوص پیشنهاد اعزام هیات اقتصادی برای شناسایی ظرفیت های بازار هدف در تجارت، افزود: تجار به صورت مستقیم برای صادرات به کشورها با سفرا ارتباط بگیرند و نیازهای بازار را شناسایی کنند.
وی با بیان اینکه تکیه بر کشورهای هدف در تجارت خارجی ازجمله کشورهای همسایه نظیر عمان، قطر ضروری است، افزود: نگاه ما در تجارت به سمت ارواسیا است و تاکید رییس جمهوری نیز بر همین موضوع بوده، بنابراین باید از فرصت های موجود بهره مند شویم.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های استان، همکاری های البرز بیشتر با کشورهای اوراسیا و ارمنستان خواهد بود.
مقایسه عملکرد صادراتی استان، نحوه انتخاب و شاخص های ارزیابی صادرکنندگان نمونه برتر سال 96 ،گزارش سفرهیات البرز به کشور ارمنستان،تعیین تکلیف پایانه صادراتی استان از جمله محورهای کارگروه صادرات غیرنفتی بشمار می رفت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور