Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور در بازدید از روند ساخت بیمارستان بروجن، از پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصدی این طرح خبر داد.

وی گفت: این بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی در زمینی به مساحت ۳۹ هزار و ۱۰۰ متر مربع واقع در شمال شرقی شهر بروجن، تا اردیبهشت سال آینده تجهیز و بهره برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده افزود: ارائه خدمات پزشکی در این بیمارستان در سطح استاندارد‌های تعریف شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود.

ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های بستری داخلی، زنان و زایمان، جراحی، کودکان، اورژانس، ICU ،CCU ،PCCU و NICU است.

وی با اشاره به خریداری ۴۰ درصد از تجهیرات مورد نیاز این مرکز درمانی افزود: مابقی وسایل نیز تا زمان بهره برداری، خریداری، آزمایش و نصب خواهد شد.

به گفته خالدی؛ با افتتاح این بیمارستان، زمینه پذیرش و ارائه خدمات پزشکی به ۲۴۰ بیمار به صورت همزمان فراهم می‌شود.

بروجن با ۱۱۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر بروجن، با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان