Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم زاده گفت: علت اصلی آلودگی هوای تبریز وارونگی دما می‌‌باشد که امروز میزان آن به 172 درجه رسید و در صورت افزایش تا بیش از 200 درجه شرایط برای تعطیلی کارخانه‌‌ها مهیا می‌‌گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود قاسم زاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در پاسخ به این سوال که علت اصلی آلودگی هوای تبریز چیست، ابراز داشت: وارونگی دما، علت اصلی آلودگی هوا می‌‌‌باشد که بر اساس ذرات کمتر از 5/2 میکرو میزان آن به 172 درجه رسیده است و این میزان برای تمامی گروه‌‌های سنی، ناسالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره عدم تعطیلی کارخانجات در شرایط آلودگی هوا پاسخ داد: قانون در صورتی به کارخانجات و اداره جات اجازه تعطیلی می‌‌‌‌دهد که میزان ذرات کمتر از 5/2 میکرو به 200 درجه برسد وگرنه در شرایط وجود ذرات به میزان 150 تا 200 درجه فقط مدارس تعطیل می‌‌شود.

سخنگوی اداره‌‌کل محیط زیست آذربایجان‌‌شرقی در پایان متذکر شد: من جمله راهکارها جهت کاهش آلودگی هوا، توسعه فضای سبز و همراهی مردم در استفاده از وسایل نقلیه عمومی، اجتناب از تردد غیرضروری و عدم استفاده از وسایل گرمازا در هوای مطلوب می‌‌باشد، هر چقدر مصرف انرژی کنتزل شود به همان میزان میزان آلودگی هوا کاهش می‌‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود