Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@19:20:38 GMT

میزبانی کانون رضوانشهر از پژوهشگران نوجوان 

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۹۵۵۱

میزبانی کانون رضوانشهر از پژوهشگران نوجوان 

رشت_ هم‌زمان با هفته‌ پژوهش، کانون رضوانشهر میزبان نشست اعضای پژوهش‌گر مراکز فرهنگی هنری غرب‌ استان  گیلان شد.

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، این ویژه‌برنامه نخستین نشست از نشست‌های سه‌گانه‌ای است که هم‌زمان با هفته‌ی پژوهش و با همراهی مربیان و اعضای فعال کانون  در عرصه‌ی پژوهش کانون و در سه حوزه‌ی رضوانشهر، شفت و سیاهکل برگزارمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی برگزاری این نشست‌ها که به منظور عمق‌بخشیدن به آگاهی‌ها و ایجاد بسترهای مناسب برای هم‌افزایی اعضای پژوهش‌گر و بهره‌گیری از فرصت حضور اساتید مطرح در این  حوزه صورت‌می گیرد، اعضا  با مباحث تازه‌ آشنا شده و با همراهی مربیان، در مسیر هدف‌مندسازی فعالیت‌های پژوهش خود حرکت می کنند.
بر همین اساس مرکز فرهنگی هنری با حضور مریم فخرایی، پژوهش‌گر و مدرس فعالیت‌های پژوهشی میزبان اعضای پژوهش‌گر این حوزه شد.
بنابراین گزارش میهمان این برنامه طی این نشست پژوهشی که با عنوان« ذهن آگاه» صورت‌گرفت، به نقش و اهمیت  فعالیت‌های تحقیقی پرداخت و با نگاه ویژه به فرهنگ بومی محلی مطالبی را به حاضران ارایه‌کرد.
فخرایی در همین زمینه پرسش‌گری و هدف‌گذاری در انجام فعالیت‌های تحقیقی را مهم‌توصیف‌کرد و  با یادآورشدن فرهنگ غنی‌کشور و استان، بر ضرورت نگاهی ژرف به این مقوله تاکیدکرد.
آشناسازی اعضا با مراحل انجام یک فعالیت تحقیقی از دیگر برنامه‌های این نشست بود و در این میان کودکان و نوجوانان با نمونه‌ی ‌فعالیت‌های تحقیقی با محوریت فرهنگ بومی و محلی آشناشدند.
 کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان گیلان نیز طی این نشست ضمن تبریک هفته پژوهش و قدردانی از همراهی حاضران، از تحقیق به عنوان یک ارزش‌مند یادکرد و انجام آن را نیازمند صبوری و مهربانی دانست. 
آمنه جاوید طبع‌پسند درادامه با بهره‌گیری از پاورپوینت، به آموزش اهداف، مراحل و هم‌چنین ترسیم  چشم‌انداز یک تحقیق هدف‌مند پرداخت و حاضران را به پیگیری در انجام این فعالیت‌ارزش‌مند تشویق‌کرد.
برپایه این گزارش، بازدید از نمایشگاه دست‌آوردهای پژوهشی اعضا و هم‌چنین تقدیر از پژوهش‌گر برتر کانون از دیگر برنامه‌های این روز بود که با همراهی حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداالهی امام جمعه، کوروش کاظمی و زهرا عسکرپور رئیس و عضو شورای شهر و هم‌چنین منصور هادی‌پور، رئیس میراث فرهنگی و گردش‌گری شهرستان رضوانشهر برگزارشد.
شایان ذکر است، فعالیت‌های هفته‌پژوهش کانون با هدف ارتقای جایگاه پژوهش در میان کودکان و نوجوانان از 25 تا 30 آذرماه جاری در مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان  برگزارمی شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است