Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم دومین نمایشگاه صنعت حمل و نقل و صنایع وابسته با بیان اینکه صنعت حمل و نقل بسیار پردامنه است، اظهار کرد: این صنعت شامل بخش های حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی، دریایی و سیستم های نگهداری جاده ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: هوشمندسازی بخش حمل و نقل در این نمایشگاه دیده شده و با استفاده از بخش های خصوصی و استارت آپ هایی که ایجاد شده زمینه دسترسی آزاد به اطلاعات را فراهم کرده ایم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در تمامی حوزه ها فناوری های نوین را ایجاد کرده ایم تصریح کرد: سعی کرده ایم این فناوری های نوین را در بخش های زیرسازی و بتن ریزی و نیز برای رویه های بتنی آزادراه تهران – شمال استفاده کنیم.

وی توضیح داد: در بخش استفاده از فناوری های نوین آسفالت و همچنین رویه های بتنی اقدامات خوبی از جمله استفاده از رویه های بتنی در آزادراه تهران – شمال و اصفهان – شیراز و خراسان جنوبی صورت گرفته است.

آخوندی به بخش فناوری ساخت تونل اشاره کرد و گفت: 31 کیلومتر تونل در آزادراه تهران – شمال در دست احداث داریم و آیین نامه جدید تونل سازی را برای ایمنی در برابر آتش تدوین کرده ایم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 10 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی داریم یادآورشد: متأسفانه در تأمین مالی پروژه های بزرگ و مهندسی با کمبود منابع مالی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که مطالبات پیمانکاران را از طریق مختلف از جمله اسناد خزانه ملی پرداخت کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امسال 28 هزار میلیارد تومان با بخش خصوصی در بخش های مختلف حمل و نقلی همکاری کرده ایم.

آخوندی با اشاره به اینکه در سختی هایی که در بودجه امسال وجود دارد امیدوار هستیم  ادامه داد: موتور ساخت حمل و نقل را در مدهای مختلف روشن نگه  می داریم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: امیدواریم هستیم با یکپارچگی دولت و ملت بتوانیم سختی های بودجه امسال را به نحوی جبران کنیم.

انتهای پیام /

امیدواریم با یکپارچگی دولت و ملت بتوانیم سختی های بودجه امسال را به نحوی جبران کنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انسان دوستانه با اهدای پنجاه میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، سهیم شدند.

همچنین این زندانی ۵۱ ساله که جز زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی‌اش را هم فروخته و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می‌بردند.

زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک‌های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده و نزد فرزندانش باز خواهد گشت.

شایان ذکر است خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6094342

دیگر خبرها

  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم؛ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم/ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد