Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@04:33:12 GMT

توقیف موتورسیکلت‌های میلیاردی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۲۶۸۹

توقیف موتورسیکلت‌های میلیاردی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبی پلیس سرهنگ حسن یاردوستی گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی مشاهده کردند هشت موتورسوار با موتورسیکلت های سنگین اقدام به انجام حرکات نمایشی و ایجاد رعب و وحشت می کنند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی با اشاره به توقیف هر هشت دستگاه موتورسیکلت در عملیاتی ضربتی و سنجیده افزود: راکبان موتورسیکلت ها مدارک قانونی را نداشتند که به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت : ارزش موتورسیکلت های سنگین کشف شده توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورده شده است.

سرهنگ یاردوستی در پایان خاطر نشان کرد: ورود غیر قانونی موتورسیکلت های غیر مجاز و سنگین و استفاده از آنها جرم است و پلیس با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می کند.

 

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۸ میلیاردی با لینک جعلی کالابرگ الکترونیک در عنبرآباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: با مراجعه یک شهروند به پلیس فتا و اعلام برداشت اینترنتی ۸ میلیارد ریال از حساب این فرد و بررسی‌های پلیس فتا مشخص شد کلاهبرداران سایبری که با استفاده از لینک‌های آلوده و نصب بدافزار اقدام به برداشت از حساب بانکی افراد می‌کنند در این مورد هم نقش داشته‌اند.

وی افزود: در این پرونده شاکی که پیگیر اخبار اختصاص خرید کالابرگ الکترونیکی بوده است غافل از ماهیت مجرمانه لینک‌های ارسالی پس از دریافت یک پیامک و باز کردن لینک آلوده آن با برداشت غیرمنتظره ۸ میلیارد ریال از حسابش مواجه می‌شود.

سرپرست انتظامی عنبرآباد تصریح کرد: در این راستا با پیگیری‌های تخصصی کارشناسان پلیس فتا حسابی که این مبلغ به آن واریز شده مسدود و ضمن بازگشت وجه به حساب مالباخته پرونده جهت بررسی‌های بعدی و دستگیری عامل کلاهبرداری به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ کریمی، افزود: از همگان می‌خواهیم از باز کردن لینک‌های الحاقی به پیامک‌های مشکوک و با منابع ناشناس خودداری کنند.

کد خبر 6100520

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه
  • کلاهبرداری ۸ میلیاردی با لینک جعلی کالابرگ الکترونیک در عنبرآباد
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر