Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

ژنرال سِر استوارت پیچ رئیس نیروی هوایی انگلیس نسبت به قطع کابل‌های ارتباطی اینترنت در زیردریا توسط روسیه اخطار داد.

این ژنرال چهار ستاره نیروی هوایی انگلستان افزود: 97 درصد ارتباطات جهانی از طریق این کابل‌ها برقرار می‌شود و روزانه 10 تریلیون دلار نقل‌وانتقال مالی از همین طریق در جریان است و به همین دلیل، ارتش ما و ناتو باید اولویت خود را محافظت از این کابل‌ها قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی انگلستان در سخنان خود در مرکز تحقیقات دفاعی RUSI گفت: فناوری‌های مدرن نیروی دریایی روسیه و همچنین قابلیت‌های نامتعارف جنگ‌های اطلاعاتی این ناوگان موجب می‌شود تا روسیه به‌راحتی بتواند به کابل‌های ارتباطی بین‌المللی در زیردریاها حمله کند.

پیتر رابرتس مدیر مرکز تحقیقات دفاعی نیز گفت: تمام ایمیل‌ها، مکالمات تلفنی، بانکداری آنلاین و ... از طریق این کابل‌های زیردریایی انتقال داده می‌شوند و ماهواره‌ها دراین‌بین سهم بسیار کمی دارند و قطع این کابل‌ها یک فاجعه واقعی است.

او تهدید روسیه را جدی دانست و ادعا کرد که طبق اطلاعات به‌دست‌آمده روسیه در حال آماده شدن برای چنین حمله‌ای از طریق زیردریایی‌های مدرن خود است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا «دمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت اظهارات اخیر رئیس‌جمهور فرانسه درباره احتمال ارسال نیروی نظامی به اوکراین مهم و خطرناک است.

«امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه پیش‌تر در گفتگو با نشریه اکونومیست اظهار کرد اعزام نیروی نظامی به اوکراین یکی از گزینه‌های روی میز است و اگر کی‌یف چنین درخواستی داشته باشد، غرب آن را بررسی خواهد کرد.

او گفت بسیاری از کشورهای اروپایی هم رویکرد فرانسه نسبت به احتمال ارسال نیرو به اوکراین را درک کرده و با آن موافق هستند.

پسکوف در این باره به خبرنگاران گفت: «این گفته بسیار مهم است؛ بسیار مهم و بسیار خطرناک.»

سخنگوی کرملین همچنین با بیان اینکه مسکو اظهارات مقامات فرانسه درباره احتمال ارسال نیروی نظامی به اوکراین را بادقت تحت‌نظر دارد، گفت پاریس دائماً درباره احتمال مداخله نظامی مستقیم خود در جنگ اوکراین اظهارنظر می‌کند.

اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه در حالی مطرح شده که اوکراین نه‌تنها با کمبود تسلیحات بلکه با کمبود نیروی نظامی مواجه است.

این روزها در فضای مجازی تصاویر مختلفی از تلاش نیروهای امنیتی اوکراین برای شناسایی و به جنگ فرستادن مردان منتشر شده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902395

دیگر خبرها

  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • دفاع هوایی پاشنه آشیل اتحادیه اروپا
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است