Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس -مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: به منظور ارتقای هماهنگی خدمات امداد رسانی جاده ای وکاهش شدت صدمات وتلفات مانور امداد و نجات جاده ای زمان صفر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، علیرضا صفا ایسینی عنوان کرد: علی رغم برنامه ریزی های موثر در زمینه نیروی انسانی، توسعه پایگاه ها و تجهیزات پیشرفته امداد رسانی در سالهای اخیر، متاسفانه آمار تصادفات رانندگی نشان می دهد حدود ۶۰ درصد از کشته های ناشی از حوادث رانندگی در راه های برون شهری در محل حادثه رخ می دهد و از سوی دیگر نسبت تعداد پایگاه ها به طول راه ها، وضعیت و کیفیت زیر ساختهای ارتباطی مخابراتی در شبکه راه های برون شهری هماهنگی بین دستگاه های امداد رسان در حین انجام عملیات را ضروری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین منظور جهت ارزیابی وضعیت کیفیت و سطح خدمات امداد رسانی در جاده ها و شناسایی مشکلات ، نقاط ضعف و قوت و همچنین موانع و محدودیت های عملیات امداد رسانی طی هماهنگی صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی استان برگزاری مانور های امداد و نجات جاده ای در دستور کار قرار گرفته است و اولین مانور زمان صفر در کیلومتر ۴۰ محور ارتباطی بندرعباس به میناب بعد از جلابی برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: پلیس انتظامی، پلیس راهور، اورژانس ، جمعیت هلال احمر، و راهداری و حمل و نقل جاده ای دستگاه های مسئول و درگیر در اجرای این مانور هستند و هر ماه یک نوبت در یک نقطه از استان این گونه مانورها برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ محمود جاودان، رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس با اعلام این خبر گفت: سال گذشته حامیان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان به خانواده‌های ایتام و محسنین این نهاد کمک کرده‌ اند که از این میزان ۱۰ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بوده است.

جاودان، با اشاره به جذب ۴۹۱ حامی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این تعداد حامی برای حمایت مادی و معنوی از یک هزار و ۷۹ فرزند یتیم و محسنین نیازمند ثبت نام کردند و به صورت ماهانه مبلغی به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌نمایند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس یاد آور شد: در حال حاضر یک هزار و ۶۸۱ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در حوزه اکرام ایتام منطقه دو بندرعباس می‌باشند که از حمایت مادی و معنوی حامیان برخوردار هستند.

این مقام مسئول در پایان افزود: مردم نوع دوست و خیران نیک اندیش می‌توانند، با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد مشارکت نمایند.

کد خبر 6088977

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است