Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار قزوين گفت: بايد ميدان و بستر را براي استفاده از توان مديريتي بانوان فراهم کنيم و اين ازتاکيدات رئيس جمهور به وزراء و استانداران است.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ عبدالمحمد زاهدي استاندار قزوين در مراسم تکريم و معارفه رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان که در سالن اجتماعات اين سازمان برگزار شد در سخناني بيان داشت: همه مديران اعم از شاغل يا بازنشسته،سرباز نظام جمهوري اسلامي هستند و مديريت همواره فراز و فرود دارد و روزي هست و روز ديگر نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: از مهمترين خواسته هاي مهندس زرآبا ي نماينده مردم قزوين،البرز و آبيک در اولين جلسه شوراي اداري استان که با حضور بنده تشکيل شد ، استفاده از توان مديريتي زنان بود، خواسته اي که مورد توافق ديگر نمايندگان استان نيز هست.
استاندار قزوين گفت:حضور و نقش زنان در پيروزي انقلاب اسلامي،دفاع مقدس ،عرصه هاي سياسي بويژه انتخابات بيانگر اين است که زنان توان تشخيص و انتخاب در جامعه دارند لذا بايد از توان و ظرفيت آنها در عرصه هاي مديريتي،اجتماعي و اقتصادي استفاده کرد.
زاهدي ادامه داد: اگر امروزه شناخت کاملي از زنان توانمند در جامعه وجود ندارد به خاطر آن است که زمينه و ميدان لازم براي حضور و فعاليت آنها در جامعه فراهم نشده است.
وي خاطرنشان کرد:درفرمايشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري تاکيدات زيادي درخصوص جايگاه ويژه زنان و تاکيد بر استفاده از توان و ظرفيت آنها در عرصه هاي مختلف سياسي و مديريتي وجود دارد.
استاندار قزوين گفت: پس از تشکيل و استقرار دولت دوازدهم طي نامه اي رئيس جمهور به وزراء و استانداران ابلاغ و تکليف کردند که از توان بانوان در عرصه هاي مديريتي استفاده شود.
وي با بيان اينکه"خانم خمسه از نيروهاي باسابقه،توانمند و با انگيزه ي بالاي سازمان هستند"خاطرنشان کرد: ملاک اصلي در انتخاب ايشان، توانمندي بود که مورد تاييد وزير جهاد کشاورزي و معاونين و مشاورين ايشان نيز قرار گرفت و بنده هم با اين انتخاب موافقت کردم و همه بايد سعي کنيم با همکاري و حمايت از مهندس خمسه شاهد موفقيت بيشتر جهاد کشاور ي استان در مقايسه با گذشته باشيم
زاهدي اظهار داشت:قزوين از قطب هاي کشاورزي کشور محسوب مي شود که با کمتر از يک درصد از خاک و مساحت آن بيش از 4/5 درصد از محصولات کشاورزي و غذايي کشور را تامين مي کندکه نشان از توانمندي و ظرفيت بالاي دشت قزوين دارد.
استاندار افزود: در کنار آن درحال حاضر با چالش و مشکل مهمي در اين بخش به نام بحران آب مواجه هستيم که براي ساماندهي و برون رفت از اين وضعيت چاره اي جز برنامه ريزي براي بهره وري آب نداريم.
وي عنوان کرد: براي تحقق اين هدف بايد به سمت اجراي طرح هاي نوين آبياري،توسعه کشت هاي گلخانه اي،تغيير الگوي کشت و حمايت از کشت رخي محصولات استراتژيک نداريم و اين جزو برنامه ها و سياست هاي وزارت جهاد کشاورزي نيز هست.
گفتني است در اين مراسم از تلاش هاي علي اکبر متقي فرد تقدير و فاطمه خمسه بعنوان رئيس جديد سازمان جهادکشاورزي استان قزوين معرفي شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی

حجت الله شهبازی افزود: باتوجه به پیش بینی هواشناسی استان در کاهش محسوس دما بروز پدیده کاهش دمای سطح خاک طی ۲ روز آینده تا نزدیک به صفر درجه اتفاق خواهد افتاد، وقوع خسارت سرمازدگی در محصولات باغی به ویژه باغات انگور دور از انتظار نیست و باید تمهیدات لازم از سوی باغداران اندیشیده شود.

وی افزود: می‌توان از عملیات غرقابی در باغات استفاده کرد و از خاک ورزی مانند شخم و دیسک نیز باید خودداری شود.

مدیر باغباینی جهاد کشاوری استان همدان تاکید کرد: برای کاهش اثرات سرمازدگی می‌توان از پوشش دادن خاک مانند پلاستیک‌های پوششی سیاهرنگ و همچنین از بخاری‌های باغی استفاده کرد.

وی بر ایجاد دود با استفاده از باقیمانده‌های گیاهی مانند کاه و کلش تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد